Ga naar inhoud

GeForce 8500gt Wat 'n herrie!


Aanbevolen berichten

Ik heb net een nieuwe grafische kaart geinstalleerd in mijn pc. (windows vista home premium 32bits). Maar nu, ik vermoed door de ventilator op de grafische kaart, maakt mijn pc een kabaal van jewelste. Ok, dat is overdreven, maar hij produceert in ieder geval een stuk meer geluid dan eerst. Zijn er ergens dempers te krijgen of is er een andere manier om dit tegen te gaan? Of zal het gewoon even wennen zijn. Bram
Link naar reactie
[quote:2359b7edff="Brambolino"]Ik heb net een nieuwe grafische kaart geinstalleerd in mijn pc. (windows vista home premium 32bits). Maar nu, ik vermoed door de ventilator op de grafische kaart, maakt mijn pc een kabaal van jewelste. Ok, dat is overdreven, maar hij produceert in ieder geval een stuk meer geluid dan eerst. Zijn er ergens dempers te krijgen of is er een andere manier om dit tegen te gaan? Of zal het gewoon even wennen zijn. Bram[/quote:2359b7edff]Wennen doe je er nooit aan.Kijk eens naar de zalman vf900 cu.Let wel als je de orginele koeler eraf haalt en vevangt door bv .een zalman,dan verlies je het recht op garantie.!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...