Ga naar inhoud

kwaliteit GTS 8800


Aanbevolen berichten

Ik heb 3 weken geleden een hele nieuwe pc aangeschaft. Hier in zit een Sapphire ATI HD2900XT, 512MB met een ASUS P5K moederbord. Na 2 dagen kreegik allerlei problemen met de kaart. gaf aan dat er geen eens 1 in zat. Terug naarde winkel en tot de conclusie gekomen dat de kaart stuk was. Na overleg gekozen voor een ASUS EN 8800GTS 640mb kaart. Was niet op voorraad dus moest besteld worden. In de tussen tijd kreeg ik als nood oplossing een EN 8600 GTS 320mb in bruikleen. Prima kaartje overigens. Nu ik mijn 8800 GTS binnen en geinstalleerd heb, kom ik tot mijn stomme verbazing dat de grafische kwaliteiten minder zijn dan die van de 8600 kaart. Ook moet ik op een race spel alles op LOW zetten volgens de check. Ik heb de updates geínstalleerd, maar toch blijft het zelfde. Heeft iemand een idee waardoor dit kan?
Link naar reactie
[quote:6b2efd2d64="Fugazi"]Ik heb 3 weken geleden een hele nieuwe pc aangeschaft. Hier in zit een Sapphire ATI HD2900XT, 512MB met een ASUS P5K moederbord. Na 2 dagen kreegik allerlei problemen met de kaart. gaf aan dat er geen eens 1 in zat. Terug naarde winkel en tot de conclusie gekomen dat de kaart stuk was. Na overleg gekozen voor een ASUS EN 8800GTS 640mb kaart. Was niet op voorraad dus moest besteld worden. In de tussen tijd kreeg ik als nood oplossing een EN 8600 GTS 320mb in bruikleen. Prima kaartje overigens. Nu ik mijn 8800 GTS binnen en geinstalleerd heb, kom ik tot mijn stomme verbazing dat de grafische kwaliteiten minder zijn dan die van de 8600 kaart. Ook moet ik op een race spel alles op LOW zetten volgens de check. Ik heb de updates geínstalleerd, maar toch blijft het zelfde. Heeft iemand een idee waardoor dit kan?[/quote:6b2efd2d64] De 8800gts is een van de snelste kaarten die er op dit moment verkrijgbaar zijn, dus daar zal het niet aan liggen! Heb je de drivers wel eerst verwijderd? Voordat je de nieuwe kaart erin stak? Probeer het eens met Driver Cleaner. En installeer de nieuwste forceware dan nog eens.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...