Ga naar inhoud

Shared Video Kaart


Aanbevolen berichten

Hoihoi! ik heb sinds 2 mnden ongeveer een nieuwe laptop en dat ding heeft 256 mb shared video geheugen,nou ben ik niet zo een gamer maar vanmiddag wilde ik een game erop zetten en toen kreeg ik de melding: dat het spel 70 mb video geheugen nodig had en dat er maar 62 mb beschikbaar was... Nou het ik in ehh Bios heet het toch? veranderd naar 64 mb,daarna naar 256 mb en toen terug naar de andere (maxdumt of dergelijke) Maar nog steeds blijft hij die melding geven???!!! Iemand een ideetje of dit uberhaupt wel kan?? Alvast bedankt;) Groetjes!
Link naar reactie
[quote:199dc5d736="Juulles20"]Hoihoi! ik heb sinds 2 mnden ongeveer een nieuwe laptop en dat ding heeft 256 mb shared video geheugen,nou ben ik niet zo een gamer maar vanmiddag wilde ik een game erop zetten en toen kreeg ik de melding: dat het spel 70 mb video geheugen nodig had en dat er maar 62 mb beschikbaar was... Nou het ik in ehh Bios heet het toch? veranderd naar 64 mb,daarna naar 256 mb en toen terug naar de andere (maxdumt of dergelijke) Maar nog steeds blijft hij die melding geven???!!! Iemand een ideetje of dit uberhaupt wel kan?? Alvast bedankt;) Groetjes![/quote:199dc5d736] Over welke game gaat het?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...