Ga naar inhoud

Geen goede videokaart voor spel??


Aanbevolen berichten

Heey, het spel Medal of Honor Airborne wil niet opstarten op mijn computer, ik krijg de melding "The video card your running is not supported" Ligt het aan de videokaart?? Ik heb een -MSI K8N Neo (MS-7030)(5 pci, 1agp, 3ddr DIMM, Gigabit lan) moederbord -nVIDIA nForce3 250gb, AMD hammer chipset -NVIDIA GeForce 6200 (256mb) videokaart -NVIDIA GeForce 6200 AGP 3D versneller(kwee nie of dat iets uitmaakt) Graag hulp, of tips over mischien nieuwe videokaart.
Link naar reactie
Nu jullie dit soort prijzen aangeven ga ik zo langzamerhand toch ook aan een nieuw systeem denken. Zo zie ik nu op marktplaats van ene Juny uit Den Haag een (nieuw)systeem voor 375 waar zo een x1950 pro zit. Voozover ik kan zien alles erop en eraan. Is dit dan iets of heeft dit een luchtje op wat voor manier dan ook, zie hieornder: SYSTEEM-SPECIFICATIES: Processor/koeler: Intel Core 2 Duo E2180 (2x2,0Ghz) Geheugen/type: Kingston 1024mb DDR2 667 Mhz Hard-disk/opslagruimte: Samsung 320 GB SATA2, 16MB cache, 7200 rpm Videokaart/chip: Sapphire X1950Pro, 256MB DDR3 (high-end, PCI-X16) Geluidskaart/audio: 7.1 channel audio (6 kanaals High Definition sound) Drive-station(s): Lite-On DVD brander Dual Layer 20x (Multi-Recorder) Moederbord: Asus, P5L-VM 1394 Overige aansluitingen: 6x USB 2.0 aansluitingen voor en achterzijde 2x Firewire 1x Serieel 1x Parallel 1x Netwerk / LAN Fast Ethernet 10/100 mbps 1x SPDIF OUT aansluiting 1x PCI-Express slot 1x PS2 Muis port 1x PS2 Toetsenbord port Software: Benodigde drivers op cd-rom voor video,geluid, en LAN. Prijs is inclusief Legtieme Windows XP Proffesional SP2. LET OP: geen installatie cd of dvd. Core 2 Duo De "Core 2 Duo" opvolger van "Pentium 4" levert veel meer vermogen per watt dan zijn voorganger. De kracht van de Core 2 Duo zit hem niet in de kloksnelheid, maar in de verbeterde CPU-functies, zoals cachegrootte en het aantal kernen. Dit zorgt voor 2x betere prestaties dan de Pentium 4 & D. Hierdoor overtreft zelfs de laagst geklokte core 2 duo de hoogste geklokte Pentium Dual Cores. Sapphire X1950 Pro Deze PC is uitgerust met een supersnelle Grafische kaart die 256MB DDR3 geheugen heeft. De kaart bevat ook nog eens 36 pixelshaders en 8 vertexshaders. Het geheugen is geklokt op 1400MHz en de controller zorgt voor een 256 bit aansturing. Dankzij dit alles bij elkaar kunt u genieten van de ultieme gamers ervaring. Lite-On DVD brander Deze Multibrander kan bijna alle hedendaagse CD/DVD formaten aan. Zelfs de DVD-RAM. De meest gebruikte formaten natuurlijk ook CD, CD-R, CD-RW, DVD, DVD-R, DVD-RW en nog veel meer. Kwaliteit: Wij praten niet over A-merken zoals de meeste concurenten. Als je goed navraagd leveren de meeste concurenten goedkope merken. Wij zetten onze merken gewoon neer zoals het hoort en leveren echt A-merken. Plus onze systemen zijn altijd uitgerust met Sata2 schijven en PCI-Express X16 slots. - 1GB extra geheugen voor 35,- - 2.1 Subwoofersysteem (Logitech X-230) voor 45,- 1 jaar garantie PS: Wij leveren geen 2de handse systemen en doen ook niet aan omruil. Biedingen worden ook niet geaccepteerd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...