Ga naar inhoud

welke spellen op deze pc?


Aanbevolen berichten

hey, ik heb een vraag over wat voor spellen ik op mijn laptop kan doen, omdat ik hier toch regelmatig problemen mee ondervind.. ik kan bijvoorbeeld need for speed carbon probleemloos spelen, welliswaar niet op de hoogste resolutie maar het draait wel goed! maar een hoop spellen draaien er ook niet op terwijl ik juist daarvan wel had verwacht dat ze het zouden doen.. dit zijn de specs van de laptop.. Processor Processor-kloksnelheid 2000 MHz Processorfamilie AMD Turion Mobile Processor AMD Turion 64 Mobile MK-36 Chipset ATI Radeon Xpress 1100 Schijf Opslagcapaciteit 120 GB Rotatiesnelheid 5400 RPM Beeldscherm Beeldschermdiagonaal 15.4 " Beeldscherm WXGA TFT LCD Beeldschermreactietijd rise/fall 16 ms Resolutie 1280x800 pixels Geheugen Intern geheugen 1024 MB Compatibele geheugenkaarten SD/MMC/MS/MS Pro/xD Intern geheugentype DDR II RAM Geheugenlayout 2 x 512 MB Videogeheugen Grafische adapter ATI Radeon Xpress 1100 Maximum geheugen grafische adapter 128 MB als ik mijn interne geheugen upgrade, kan ik dan ook meer spellen doen of heeft het toch echt te maken met de videokaart die niet mee wil werken? als ik er niets aan kan veranderen, welke spellen zouden jullie adviseren(shooter en race games) die ik gewoon op deze computer kan doen? alvast bedankt, martijn
Link naar reactie
Alleen alienware laptops zijn gemaakt om mee te gamen. De videokaart die in jou laptop zit is wel een goede laptop videokaart. Je kunt waarschijnlijk ook niet je geheugen uitbreiden, want ik denk dat jou laptop maar 2 slots heeft die beide al gevult zijn met 512MB. Games om te spelen op deze PC. Counterstrike Source zal wel gaan en Battlefield 2 zal ook wel lukken maar dan houdt het ook wel op.
Link naar reactie
[quote:36ce0bb7c9="MirageH1992"]Alleen alienware laptops zijn gemaakt om mee te gamen. De videokaart die in jou laptop zit is wel een goede laptop videokaart. .[/quote:36ce0bb7c9] je bedoelt dat het GEEN goede laptopvideokaart is. Totaal ongeschikt om mee te gamen. Dan moet je toch echt minimaal denken aan een 7600Go in de laptop. Maar goed, die kan je dus niet vervangen in een laptop dus het houdt al snel op.
Link naar reactie
Battlefield 1942 lukt ook nog wel GTA 3 en Vice city quake 3 call of duty. houd ook je directX geupdate, veel problemen worden door direct x veroorzaakt. Linkje: https://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=2da43d38-db71-4c1b-bc6a-9b6652cd92a3&displaylang=en ook je videokaart drivers van de ati site downloaden wel eerst verwijderen. en dan driver cleaner pro draaien. Linkje: http://downloads.guru3d.com/downloadget.php?id=745&file=5&evp=54e6f91e495111338e2171476965c5ed succes!!!
Link naar reactie
super, bedankt voor de antwoorden... de computer kan maximaal tot 4048 mb intern geheugen gaan, dus ik denk idd 2 slots die erin zitten! maar ik lees al dat ik er voor spellen niet veel mee opschiet om mijn interne geheugen uit te breiden... dat word dan toch maar oudere spellen spelen.. welke zijn dan goede opties ik zag al een paar goede.. GTA vice city(heb ik gehad en werkt) half life 2, battle field 1942 en counterstrike source.. alvast bedankt, martijn
Link naar reactie
Alienware is van Dell en voordat Dell Alienware overnam had Dell ook al de XPS reeks notebooks met evenzogoede gamehardware... Toshiba brengt notebooks uit met dezelfde videokaarten etc maar doet niet aan de promotie richting de gevoelige zieltjes ;) Kortom: [url=http://www.gamez.nl/web/show/id=843402/contentid=67178]alienware staat niet op 1[/url]
Link naar reactie
[quote:2b21e61622="MirageH1992"]Ja maar alienware is toch echt wel de beste. Probeer er maar eens 1 te vinden die beter is of gelijk op gaat met een High End game laptop van Alienware. Het is gewoon een feit dat het de beste game-laptops zijn alleen er zijn genoeg andere laptops die ook zeer goed zijn alleen niet beter.[/quote:2b21e61622]tja als je 5000 euro voor een laptop neer wil tellen. Maar er zijn genoeg laptops waarop wel degelijk leuk te gamen is hoor. Mijn laptop speelt ook best aardig. Maar een laptop met een 7900Go bijvoorbeeld speelt helemaal goed en daar heb je geen Alienware voor nodig. Geloof ook niet dat je er echt verstand van hebt als je zegt dat een ATI Radeon Xpress 1100 wel een goed kaartje is... In Vandread zijn woorden te spreken: wil je geen kul uitkramen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...