Ga naar inhoud

Welke Videokaart ?


Aanbevolen berichten

[quote:1a943cbc34="M1che1"]Ik zou wachten tot de 9800 serie van nvidia omdat de eerste dx 10 compatible kaarten van ati en Nvidia t behoorlijk af laten weten in de wat zwaardere dx 10 games. Als je alleen nog dx 9 games spell kan je wel ff vooruit met de x1950pro of iets uit de 7900 serie van nvidia.[/quote:1a943cbc34] Ten eerste gaat de 9800serie van Nvidia een behoorlijke zak centen kosten, en als je dat zou doen. Zou je kunnen blijven wachten. Want dan is de 10xxx serie wel weer in het verschiet.
Link naar reactie
Ik denk dat je ernstig meer hulp nodig hebt bij het samenstellen van een PC dan alleen de videokaart. De 2900XT is wel sneller dan de 8800GTS, maar die 640mb versie is echt niet zoveel sneller dan de 320mb, dus dan kun je beter een 8800GTS nemen met 320mb. of anders een 2900XT. De 2900Pro is ook al uit, dus dat kan ook een goede optie zijn, waarschijnlijk wel iets langzamer.
Link naar reactie
Ik ben ook benieuwd waar species bedoeld met het ernstig meer hulp nog te hebben, maar dat even te zijde. Ik weet genoeg en denk toch dat ik voor de Nvidea 8800gts 640mb ga. dankje voor jullie reactie en als er iets mis zou gaan meld ik me weer. Ps( ik dacht dat de samenstelling wat ik zelf gemaakt heb toch redelijk kan toch ). Intel E6850 core duo Mobo P5K de luxe voeding Coolermaster 700 watt 2x 2Gb geheugen Ocz 2x 250Gb harddisks sata dvd brander, dvd speler Geluidskaart Creative X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty Pro en dan nu de Nvidea 8800 gts 640Mb Monitor samsung 226bw 22 inch :D :D leuk systeem toch
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...