Ga naar inhoud

3d mark 06


Aanbevolen berichten

Het is wel aan de lage kant hoor... met mijn X1950GT haalde ik rond de 4000 3dmarks'06 terwijl mijn CPU m'n videokaart ongelovelijk bottleneckte. Morgen heb ik tijd om een paar benchmarks te draaien met een X2 4200+ en 2GB ipv Opteron 144 en 1GB. Als ik mag geloven wat ik op internet kan vinden zou ik dan rond de 5000 moeten komen, waarschijnlijk nog wel meer.
Link naar reactie
[quote:26eb668515="Vandread"]Zoek in je 3d opties (geadvanceerde beeldschermeigenschappen) naar de slider/setting waar je kan kiezen tussen performance/quality. Voor 3dmark draai je deze op performance.[/quote:26eb668515] Heb nogmaals 3d mark05 gedraaid op de manier zoals je hebt uitgelegd en haalde nu 6548 punten. Hoe kan dit precies? Aan de ene kant hecht ik hier ook niet teveel waarde aan want alle spellen lopen goed. Alleen ben ik wel benieuwd hoe mijn score zo laag kan zijn.
Link naar reactie
Mss ligt het aan de cpu drivers. Ik heb die x2 4400 nog maar net. Hiervoor had ik een 3500+ single core en scoorde ik zo'n 8400 punten in 3d mark 05. Ik heb de dual core optimizer gedownload en erop gezet. Verder heb ik niks aan drivers gedaan. Moet ik mijn oude cpu driver er ook af halen? Deze driver heet de Athlon 64 Processor driver. Kan ik deze erop laten of moet ik deze vervanger door een andere. Misschien dat hierdoor mijn score wat lager is?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...