Ga naar inhoud

Schermresolutie schaald verkeerd. Beeld scrolled.


Aanbevolen berichten

Hee allemaal, Ik heb zojuist mijn pc opnieuw geinstalleerd, en de nieuwste nvidia driver geinstalleerd. Nadat ik dat had gedaan, en ik de eigen resolutie van het scherm had ingesteld, scrolled mijn beeld naar rechts als ik naar rechts ga met mijn muis, en naar links als ik naar links ga, omdat het niet op het beeld past. Alles ziet er ook uit alsof het uit verhouding is. Ik heb al vanalles geprobeerd, maar ik kan de oplossing niet vinden. Als ik in het menu van het scherm kijk word er ook aangegeven dat hij helemaal niet op 1440x900 staat, maar op 1280x1040. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Het gaat om: Samsung SyncMaster 940MW. Eigen resolutie: 1440x900 Gforce 7600 GT Intel E4400 Alvast bedankt. Mvg,
Link naar reactie
Maak eens een custom resolutie aan, en kijk of dat wel goed gaat. Je kunt van samsung ook nog een monitor driver installeren. [url=http://www.samsung.com/ca/support/productsupport/download/FileView.aspx?cttfileid=570299&type=Monitor&typecode=2&subtype=Flat+CDT&subtypecode=&cmssubtypecode=203&model=940MW&filetype=DR&language=]lange link[/url]
Link naar reactie
Ik kreeg de volgende tip, die werkt bij mij!! Ik heb het probleem kunnen verhelpen door de timing standard te veranderen. Toen ik deze op GTF zette was het probleem opgelost. Deze optie kun je vinden in de nVidia control panel onder 'aangepaste resoluties beheren'. Vul hier dus 1440x900 in en onder geavanceerde opties zet je de timing standard op GTF. Weet niet precies waarom, maar het doet het. Weet ook niet wat GTF is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...