Ga naar inhoud

Film op tv wordt streperig (vanaf computer)


Aanbevolen berichten

Dag beste mensen, Het volgende probleem doet zich voor. Ik heb een 22 inch beeldscherm van Acer (X222W) gecombineerd met een 8600GTS Geforce. Nu wil ik graag films kijken op mijn tv vanaf de computer. Het betreft een vrij simpele tv (geen breedbeeld en maar 60 HZ). Nu heb ik met een s-video vanaf de computer naar de tv verbonden. Met tussenkomst van een dvd-recorder van Sony, type RDR-HX727). Nu heb ik eigenlijkl twee problemen. Ten eerste doet het scherm op tv streperig aan wanneer ik deze verbindt met de computer. Verder wanneer ik mijn computerbeeldscherm instel op 1680x1050 (en tv staat dan op 1024x768), krijg ik maar een klein gedeelte op mijn tv scherm te zien en door middel van 'schuiven'. Maar het grootste probleem vind ik het 'streep' effect. Waardoor kan ik dit laten verdwijnen? Ik hoop dat mijn probleem een beetje duidelijk is voor jullie en dat het opgelost kan worden. Mocht iets onduidelijk zijn dan hoor ik het graag. Groet, Marwinius
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...