Ga naar inhoud

counter-strike 1.6 loopt traag wtf


Aanbevolen berichten

ik speel cs 1.6 op een celeron CPU 2.13 GHZ met de onboard video kaart (chip hehe) VIA/S3G unichrome pro igp, en het spel loop soms zo traag, dat je gewoon niet meer kunt spele bijvoorbeeld, met een server met 20 mense erop kan ik gewoon niet spele omdat cs 1.6 dan gewoon een fps van 15 heeft ofzo en als ik filmprogramma's aanzet (fraps bijv) word me fps zelfs 5, wat kan hier de oorzaak van zijn, want bij de pc van me zus pentium 3 733mhz met nvidea tnt2 video kaart draait ie wel gewoon lekker. wat kan hier de oorzaak van zijn ? :-? owja en runescape loopt in een drukke world ook niet helemaal vloeiend en je hebt daar amper specs voor nodig.
Link naar reactie
ey,ik herken het probleem zit er zelf ook mee :wink: en heb al van alles geprobeert om het op te lossen,De koelers schoongemaakt,defragmanteren,videokaart vergeleken met scores van dezelfde videokaarten op andere computers waar hij duidelijk minder scoorde.Naar de winkel teruggegaan maar daar weten ze ook niet wat het is.Dus ik heb de moed maar opgegeven,maar ben wel flink pist ervan want ik kan geen een spel meer normaal spelen zonder dat het schokt,zelf niet half life of tiberen sun wat doodeenvoudige spellen zijn.Het scokken is erger als ik bijvoorbeeld games als counter-strike speel en met veel mensen in een kamer ben deze fout herken ik wel bij mijzelf.Zelf had ik er een Geforce 6800 Le in zitten heb deze laten vervangen door een Geforce 7600 GS,en het geheugen heb ik laten verdubbelen van 512 mb naar 1024 mb.Heeft het een hele tijd goed gedaan maar nu zijn de problemen weer terug en schokt elk spel gewoon.Ik zat al te denken om een nieuwe pc te kopen maar wou graag onder het budget van 1100 euro blijven.Ik had een computer op het oog met een geforce 8600 GT en 2 GB geheugen met vista.Maar hoor dat er veel problemen zijn met vista en ook met de videokaarten ervan.Daarom twijfel ik nog steeds wat ik moet doen een nieuwe pc kopen of weer een nieuwe videokaart erin zetten.
Link naar reactie
[quote:2c60857b06="Ketter"]Ik zat al te denken om een nieuwe pc te kopen maar wou graag onder het budget van 1100 euro blijven.Ik had een computer op het oog met een geforce 8600 GT en 2 GB geheugen met vista.[/quote:2c60857b06] Op dit forum kunnen ze een goede computer voor je samenstellen voor 1100 eurie hoor, dan weet je zeker dat cs het doet :wink: En misschien zijn het gewoon spyware, malware, virus problemen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...