Ga naar inhoud

Videokaart probleem


Aanbevolen berichten

Hallo. Deze morgen hebt ik de game BIOSHOCK gekocht. Kwam thuis en natuurlijk direct geinstalleerd. Toen startte ik het spel op en wijzigde de resolutie naar 1680*1024pixels. (20"scherm). Ook veranderde ik alles naar high settings. Toen klikte ik op apply en dan op nieuw game. De game laadt en ik zit in een vlieger die dan neer stort, maar het komt erop aan als het volgende level start dat de pc reboot. Soms niet soms wel, soms komt er ook op windows heeft bioshock afgesloten om schade te voorkomen. Verander ik de setting naar medium dan kan ik perfect spelen. Reboot niet vanaf het volgende level. Kan mijn videokaart het niet aan op high of... P.S. Binnen een week of 2,3 zal ik een 8800gts 640mb kopen.
Link naar reactie
Hmm, ik denk dat een 7900 kaart zo'n temperatuur kan overleven. Mijn 6800 Ultra heeft die temperatuur en draait nog steeds goed tijdens een potje F.E.A.R. Anyhow ik heb de demo gedownload en kreeg vreemde dingen o.a. zoals TS beschreef, nadat ik die speciale Bioshock optimized drivers had geinstalleerd. Dit werd echter verholpen door Driver Cleaner en daarna de laatste gewone drivers te installeren. Hierna kon ik de game gewoon spelen :) Staat in de game zelf V-Sync aan of uit?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...