Ga naar inhoud

Beeldscherm Samsung 940BW


Aanbevolen berichten

Ik gebruik mijn computer alleen om te werken (dus geen spelletjes en ook geen films). Is dit beeldscherm een juiste keuze? de technische gegevens zijn: 19'monitor; horz.freq. 30-81 khz vert. freg. 56-75 khz dot pitch 0.285 mm reactie tijd 4ms contrast 500:1 resolutie 1440x900 (overigens is dit taal gebruik volledig onbegrijpelijk) Bedankt alvast! Aster *
Link naar reactie
Bedankt, weer! Ik had dit beelscherm gezien bij mediamarkt. En nog veel meer :-( Langzamerhand ben ik voor een flinke "inkrimping" van de keuze mogelijkheden. I kan me niet voorstellen dat dit goed kan zijn voor de consument en al helemaal niet voor het milieu - maar dit terzijde - want dit is geen filosofisch podium - Bedankt Gerben Aster * Ik zie ineens dat er ook een forum "monitoren" bestaat - kan ik daar beter zijn, of maakt het niet uit? <makkelijk zoeken is het daar overigens niet>
Link naar reactie
Boucher stelt:[quote:10d7e8d85d]Ik gebruik mijn computer alleen om te werken (dus geen spelletjes en ook geen films).[/quote:10d7e8d85d] Dan zou ik gaan voor de 940B, dit is een kantelbare uitvoering. Dus voor o.a. tekstverwerken ideaal, lekker A4 formaat. Bij de zaak in Bergschenhoek nu voor 250 euro. (ik denk dat ik geen reclame mag maken). Zelf heb ik de 940BF en ben meer dan tevreden.
Link naar reactie
Ik heb je een pb gestuurd met de naam van die zaak. Maar er zijn ook genoeg andere gerenommeerde zaken elders in het land. De overige vragen die je hebt staan allemaal in de specificaties van de betreffende monitoren van alle bekende merken. Kijk en lees dus goed, maar formuleer eerst heel goed wat je zou willen hebben voordat je een keuze maakt die later tegenvalt. Ook de pixel garantie is een belangrijk onderdeel van je keuze. En o.a. dit forum is er voor om je verder te orienteren en gebruikservaringen te vernemen. En ga niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten en betaal pas als je het in handen hebt, daar is het te veel geld voor. Succes.
Link naar reactie
Heel erg bedankt voor de pb en voor de tips. Het lijkt me inderdaad erg handig als het beeldscherm kan kantelen. Wat betreft Beelschermen, ik heb me redelijk in verdiept (voor mijn doen veel te veel, want ik heb meer te doen dan beelschermen beschrijvingen te lezen....:-) vandaar mijn vraag over de Samsung; het resultaat van mijn zoektochten. Groet en dank, Aster*
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...