Ga naar inhoud
  • 0

Sapphire Radeon X1950 Pro 256 of 512 MB (PCI-e) kopen...

anoniem

Vraag

Hallo beste mensen ;) Ik ben al een een half jaar (ong.) bezig met het zoeken naar een geschikte videokaart, om mijn GeForce 7300 SE te vervangen. Dit omdat deze kaart niet de goede prestaties meer leverd. Ik ben voornamelijk gewezen op de Radeon X1950 Pro van Sapphire. Dit leek mij wel een goede kaart. Alleen ik ben niet de beste in het installeren van die dingen. Ga mij echt geen dingen vragen over RAM geheugen en overclocken want daar weet ik echt niks van (en ik weet waarschijnlijk ook niet waar je het dan over hebt ;) ) Maar ok. ik had dus op Tweakers.nl een paar reviews gelezen, en daar werd voornamelijk als probleem het koelingssysteem genoemd. Mensen zeiden dat hun PC wel eens crashte omdat de kaart was overhit. Zij allemaal dingen updaten en nieuwe kabeltjes erbij halen, maar dat ga ik en kan ik dus echt niet doen :s . Men zegt wel dat de gameprestaties zeer goed zijn van deze kaart en dat is waar het mij allemaal om gaat ;) (als gamer). Zou ik deze kaart nu gerust kunnen halen? http://www.cool-prices.nl/Producten/Componenten/Grafische%20kaarten/VGA%20kaarten-PCI-E%20ATI/6453 zou de site worden waar ik hem zou bestellen. ik heb een PCI-e aansluiting en een 512 MB is ook nog te overwegen ;)
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

• 0
hallo beste mensen, ik kwam maar weer eens trug op dit topic :p Nou ik heb um binnen hoor: de sapphire Radeon X1950 Pro 256 MB Pci-e :D ik had er ook geheugen erbij gehaald....alleen dat paste niet :-? Zijn daar verschillende soorten in? Ik had deze besteld:[url]http://www.cool-prices.nl/Producten/Componenten/Geheugen/Geheugen%20-%20DDR/2712/512MB%20DDR%20PC3200%20400MHz%20OEM[/url], een 512MB DDR PC3200 400MHz OEM . Maar ik kreeg er 1 waar een stikkertje opstond met: 512MB DDR400 CL3...is dit een andere? hij ziet er ook aardig anders uit. Het geheugen past niet omdat het inkepinkje in het reepje niet wil aansluiten op het uitsteekding in het slot :-? :wink: Wat moet ik doen?
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...