Ga naar inhoud

Problemen Met Nivida XFX 8600GTS XXX videokaart!


Aanbevolen berichten

Hallo, De uitleg dan maar: 3 dagen terug heb ik me eigen pc in elkaar gezet met de volgende specs: Gigabyte M57SLI-S4 moederbord AMD Athlon X2 6000+ OCZ Platinum 2048mb 800mhz XFX 8600GTS XXX 256mb videokaart Zalman 600W powervoeding SLI Hitachi Deskstar S-ATA 160GB HDD ................................................................................... Dus ik alles goed helemaal passend in elkaar gezet en aangezet.. Alles loopt geheel vlekkenloos en dus ook gewoon de instalatie van windows Xp(omdat vista op dit moment nog bagger is) Hij loopt als een zonnetje in windows...alles doet het. Alleen!!!! Nu komt ie! Als ik een spel wil spelen zoals BF2,2142 en C&C3 dan komen er problemen. Soms doen de spellen het een kwartier en anders maar 1 minuut. Het spel loopt vast en af en toe wordt het beeld geheel zwart..maar me pc blijft lopen....aan de drivers kan het niet liggen want dat zijn de nieuwste.... Ik heb 2x gehad dat er een blauw beeld kwam met een witte text...maar dat beeld was zo snel weer weg dat ik alleen het woord BIOS zag in een flits... Ik heb echt alles geprobeerd...ik heb nu Ntune om me tempratuur te meten en die ligt nu rond de 51 graden in gewoon windows... me kast is open en ik heb 3 losse ventilatoren op een goeie airflow rond om mijn VGA gezet..maar nix werkt...ik denk dat mijn kaart gewoon kapot is want ik heb echt alles maar dan ook alles geprobeert....btw kan het denk ik niet aan me voeding liggen want dat is een 600 watt powersupply... Please help
Link naar reactie
Misschien instellingen verkeerd in de bios??¿¿ Mijn computer start niet eens op als ik mijn videokaart niet aansluit op de power supply, want dan krijg ik groot op het scherm te staan: PLEASE PLUGING YOU"RE POWER SUPPLY TO THE VIDEOCARD ofzoiets:P Ik denk toch dat je iets hebt vergeten Lekkerballetje:P PS Wat hebben de meeste mensen toch met een XFX 8600 dies bagger
Link naar reactie
[quote:0a8b799888="MirageH1992"]Misschien instellingen verkeerd in de bios??¿¿ Mijn computer start niet eens op als ik mijn videokaart niet aansluit op de power supply, want dan krijg ik groot op het scherm te staan: PLEASE PLUGING YOU"RE POWER SUPPLY TO THE VIDEOCARD ofzoiets:P Ik denk toch dat je iets hebt vergeten Lekkerballetje:P PS Wat hebben de meeste mensen toch met een XFX 8600 dies bagger [/quote:0a8b799888] Uiteraard heb ik mijn videokaart aangesloten op mijn voeding...ik ben echt nix vergeten ik heb alles nagekeken
Link naar reactie
[quote:8f391e3a7a="Johnvw9"]nee je voeding is voldoende voor dat systeem. Komt er een blauw scherm met daarop een foutmelding..? staat er meer dan alleen bios... maar gaat dat te snel.?[/quote:8f391e3a7a] jah er komt een blauw scherm maar dat is in een flits weer verdwenen want dan start mijn pc opnieuw op. Er staat een hele text in het wit...maar het enige woord wat ik toevallig zag was''bios''.. dus waarschijnlijk moet ik dingen aanpassen in mijn bios..maar ik zou echt niet weten wat...ik heb al ff gekeken met voltages ofzo maar er stond dat er dan problemen kunnen komen dus heb ik niet gedaan..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...