Ga naar inhoud

Hoe krijg ik het venster beeldvullend?


Aanbevolen berichten

Sinds kort heb ik een laptop, een Toshiba Satellite Pro 4600. Ik heb nog geen enkele ervaring met LCD-schermen, daarom zit ik met het volgende probleem: wanneer ik het spel Puzzle Pirates speel (waarschijnlijk zal het voor andere programma's ook gelden) is het venster waarin dit wordt gespeeld niet beeldvullend. Ik heb de schermresolutie veranderd van 1024x768 in 800x600, maar dat maakt geen enkel verschil voor de grootte van het venster. Is er een manier om het venster beeldvullend te maken of is dat bij een LCD-scherm niet mogelijk?
Link naar reactie
Natuurlijk hoort de boel gewoon schermvullend te worden weergegeven. Jouw beessie hoort standaard op 1024 X 768 te draaien. Het is met TFT schermen -laptop of buro- niet verstandig aan die standaardresolutie iets te veranderen. Je krijgt dan al snel vertekend beeld. Ik kan me twee oorzaken indenken voor het verschijnsel: - verklooide videokaartdriver: installeer de videokaartdriver opnieuw. - defekt aan het scherm. Voor de drivers van je videokaart zie de met het systeem meegeleverde CD of kijk op de Toshibasite.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...