Ga naar inhoud

samsung 22 inch (8800 gts)


Aanbevolen berichten

Ik zit nou toch weer te twijfelen of ik dat 19 inch scherm niet inwissel(zat bij het systeem maar voor 100 euro meer een 22 inch) en 22 inch scherm neem. Dit nadat ik bij de mediamarkt het 22 inch samsung scherm zag. Ik speel voornamelijk: - counterstrike source - battlefield 2 - en mischien cod4 als die uitkomt Het hoeft van mij niet allemaal op het allerhoogst als het maar goed loopt. Coolermaster 450W active voeding Coolermaster Centurion 5 zw (excl. voed) Intel Core 2 Duo E6600 2x 2,40 GHz 4 MB MSI P965 NEO-F DDR2-800 PCI-Ex ATX 2x 1024 MB Nanya Elixir DDR2/800 Dimm Microsoft Windows Vista Home Premium EVGA GeForce 8800 GTS 320MB PCI-E Mijn vraag is, of de spellen dan gaan hapere of het helemaal niet loopt. Of met een fps van 10-20? dankjewel
Link naar reactie
tsja.. altijd moeilijk om voor iemand anders te beslissen, maar als je mijn persoonlijke mening vraagt? dan zou ik zeggen houd je geld lekker in je zak. en probeer er af en toe wat bij te leggen. een beetje LCD monitor / TV is opzich ook niet zo duur meer tegenwoordig. ik vind persoonlijk een TFT scherm waardeloos. het is een mat beeld, veel zwart kijk als je er ietswat scheef voor zit. een LCD geeft glasje helder beeld. in feite net als een CRT scherm alleen nog wat helderder en scherper. het is dan ook een DVI aansluiting. omdat mijn LCD een HDTV is ben ik afhankelijk van 1 resolutie van: 720p60 HDTV support resolutie 1280 x 720 maar dat is nog nooit een probleem geweest. in de games kan ik elke resolutie instellen zonder vertragingen of rare dingen. en loopt alles feiloos. een LCD monitor / HDTV heb je ook al vanaf 350 euro.
Link naar reactie
TFT is een soort LCD. En LCD TV'S hebben ook gewoon een tft scherm. Kan zijn dat een tv vaker een pva paneel heeft, en een monitor een tn, maar het zijn beide lcd's en tft's. Je kunt ook een computermonitor met een pva paneel nemen. Zijn duurder, maar hebben wel betere kleuren en kijkhoek dan tn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...