Ga naar inhoud

nvidia GeForce LE 6150


Aanbevolen berichten

hey, ik heb laats een pavilion s7710 gekocht. Daar zit een nvidia GeForce LE 6150 in. Alleen het rare is dat ik w3 niet zonder schokke kan spelen. Ik denk dat de video kaart nog niet optimaal gebruik maakt. ik heb de nieuwe drivers al geinstalleert voor mijn kaart. Alleen wat moet ik er anders aan veranderen om hem beter te laten werken ??
Link naar reactie
Denk dat je met heel conservatieve instellingen moet werken. 800x600 resolutie en zo. Als je serieus wilt gamen, moet er een losse videokaart bij in. Wil je dat, geef dan even een budget, dan kunnen we je wel iets voorstellen. Geef dan ook even de verdere belangrijke specs op, zoals geheugen en processor.
Link naar reactie
W3 word Warcraft 3 mee bedoeld denk ik. [quote:d7de98f832]Alleen wat moet ik er anders aan veranderen om hem beter te laten werken ??[/quote:d7de98f832] -Achtergrond processen uitzetten (MSN/Internet Explorer etc.) -Quality (In spellen) lager zetten. -Zoeken naar de nieuwste drivers voor je kaart. Als dat allemaal niet helpt...upgraden messchien?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...