Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo mensen ben toe aan een nieuwe videokaart en heb ondertussen reeds vernomen, door al het lezen op deze site, dat ik moet gaan voor een 1950... iets, alleen dewelk? Werk met een samsung 22 inch scherm en heb niet beter gevonden dan mijn oud (20') scherm ook op mijn huidige kaart aan te sluiten :P , gewoon maar eens uit nieuwsgierigheid, wonder boven wonder trekt de kaart het allemaal hehe :lol:. vind het nu eigelijk wel plezant met twee schermen te werken en denk dus dit ook verder te gaan doen. Dus de vraag nu, welke 1950 voor mijn systeempje? werk trouwens nog steeds met onderstaand spec's. Dank u :)
Link naar reactie
256 is ook genoeg. Verbazend hoeveel mensen er altijd weer in die marketing truc trappen. ;-) Een VF900? Die zou best eens kunnen passen. Anders even checken bij zalman. Een arctic accelero kun je trouwens ook al voor 10 euro bestellen. Over deze had ik het hierboven: http://www.dollarshops.eu/product_info.php/cPath/1_37_42_181/products_id/85?osCsid=42d2bde25e18045a50751c5539088ee5 http://www.azerty.nl/producten/product_detail/165/14987/radeon-x1950-pro.html
Link naar reactie
oh... 256 genoeg :roll: las net iets over minstens 512 voor een 22'. Maar ok als jij het zegt moet het waar zijn :D . Goed de club 3D dus... mooi niet, hehe :P . Hoe komt dat deze zoveel kost als menige andere 512 kaarten, gewoon uit nieuwsgierigheid hoor, vind de prijs best ok, had voor mijn oud systeempje toch sowieso gedacht aan niet meer dan + - 150 euro.
Link naar reactie
[quote:17dc5a0735="gerben"]Ach, de club3d is een wat speciale uitvoering, dus is ie wat duurder. Meer dan 256 is alleen zinvol op een veel snellere kaart. AA/AF kun jij op deze kaart in games sowieso wel vergeten. En gamen gamen moet je toch al met medium instellingen.[/quote:17dc5a0735] Met gta kun je dan ook echt wel aa+af aanzetten. Dat soort games.
Link naar reactie
[quote:afe66141e7="UseTheForce"]lol... heeft het dan wel zin dat ik een andere kaart koop? :) Heb nu ook 256 en speel om medium, speel eigenlijk enkel een beetje wow... .[/quote:afe66141e7] Gerben probeert je net uit te leggen dat 256 of 512 niks uithaalt. Amper. En een 1950pro is een stuk sneller dan een 1600, de 1950xt is ook goedkoper geworden en die is sneller dan de 1950pro. Goedkoopste xt=149 euro. Aa/af maakt het mooier op je scherm om kort te zijn.
Link naar reactie
Hmm... ook wel lekker die XT :P . Is de beeld kwaliteit beter met een XT dan een PRO. Ben eigenlijk voornamelijk opzoek naar een duidelijk waarneembare verbetering in beeld, een beeltje een "wauw" effect 8) . En euuuh... kan mijn proccesor nog wel mee met zulk een kaart? Gaat deze niet, hoe noemen jullie het weer de "Bottleneck", de zwakste schakel in mijn systeem worden :roll: . Ja ja ik weet het antwoordt al, mijn heel systeem is zwak. But so be it :wink:. nogmaal bedankt :) . [color=red:568884fb5d][modbreak]Gebruik die edit knop! Zit er niet voor niets[/Vandread][/color:568884fb5d]
Link naar reactie
[quote:77a25c7a1e="Vandread"]Je bedoelt met beeldkwaliteit wellicht AA etc Voor een 22" inch is 256mb wat betreft de resolutie eigenlijk te weinig. Dan zou ik zeggen, kijk eens naar deze: http://www.yorcom.nl/winkel/artikel/VGAASX0240/Asus_ATi_EAX1900XT_2DHTV_512MB_2xDVI_V.htm[/quote:77a25c7a1e] Ik heb 256mb DDR3 en die doet het goed, ik kan alle spellen die ik heb op high detail spelen en geen last gehad van enige hapering. Mja daar ben ik weer met mijn persoonlijke ervaring :P .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...