Ga naar inhoud

nieuwe vidokaart met 250 watt voeding :S


Aanbevolen berichten

een vriend van me wil een nieuwe videokaart kopen maar heeft dus maar een 250 watt voeding. dus zou ik graag willen weten wat hij er allemaal op kan zetten met die voeding. (ik ben bang dat ie een nieuwe voeding moet ) hij heeft een 3 GHZ pentium 4 moederbord ook 800 FSB 1024 MB ram DDr 2 op dit moment heeft hij dus maar een X 600 het is een packard bell PC met een gigabyte GA 8 I915-PMD moederbord de voeding is dus 250 watt van FSB group en de voltages zijn : V12 8 A yellow V12 14 A yellow/black 5V 18 A dus of julie em ff willen helpen :P zelf heb ik me systeem ook hier helpen laten samenstellen en hij loopt dus perfect ;)
Link naar reactie
Ik zou op het ogenblik inderdaad een x1950pro aanraden. Die jetway heeft wel een simpel koelertje, maar ja, daar heb je garantie op. Voeding zou ik minimaal 400W nemen. Dollarshop heeft maar weinig keus in voedingen trouwens. Misschien die highpower 560W? Ken het merk niet zo, maar het schijnt wel redelijk te zijn. De Gigabyte zijn wel goed, maar ook behoorlijk duur.
Link naar reactie
die vriend van me heeft dus toch de 8600 GTS genomen... hij heeft zich laten ompraten door die verkoper denk :roll: . naja dan maar kijken voor een voeding :-? . ik weet dat et allemaal nogal haastig gaat maar hij gaat mandag al op vakantie en wil perse voor maandag een videokaart in huis hebben :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...