Ga naar inhoud

1440 x 900 met Geforce 7600 GT in vista 32 bit probleem


Aanbevolen berichten

Beste allemaal, Sind eentijdje heb ik Vista geinstalleerd. nu heb ik gister mijn Samsung SyncMaster 940MW aangesloten met een eigen reso van 1440x900. ik heb ook de Nvidia drivers geinstalleerd. Nu wil ik het scherm graag instellen op 1440x900 maar deze optie is nergens aanwezig. Ik heb eerst zelf zitte klooien met het register en een aanteal .Inf bestanden maar k blijk helemaal mis te zitten. In Xp heb ik dit probleem ook een keer gehad, maar toen kon je gewoon een costum resolutie toevoegen via het Nvidia CP. maar dat kan niet met Vista drivers, doordat Nvidia Vista naar mijn mening niet goed genoeg ondersteunt. Heeft iemand een oplossing voor mijn probleem? Alvast bedankt, Mvg
Link naar reactie
Dat was wellicht voor Win 98/ME/2K/XP/X64 nog nodig. Dat zijn ook de enige drivers die [url=http://www.samsung.com/nl/support/productsupport/download/Model_Select.aspx?type=Monitor&typecode=300100&subtype=Flat+CRT&subtypecode=300102&model=940MW&filetype=DR&language=]Samsung[/url] aanbied. Windows Vista gebruikt gewoon Algemeen PnP-beeldschem drivers. Deze zijn digitaal ondertekend door Microsoft. Op 1 van mijn monitoren een 19 inch widescreen Proview LP917AW kan ik in Windows Vista via Configuratiescherm > Beeldscherminstellingen gewoon 1440 x 900 en 32 bits kleuren instellen. Die monitor werd op dat moment aangestuurd door een oude PC (Athlon XP 1700+ 1,5 GB werkgeheugen) met een GeForce 7600GS videokaart.
Link naar reactie
Dit heb ik beide al een keer geprobeerd. Drivers installeren spreekt voor zich, maar dit voegt geen resoluties toe(het beperkt juist het aantal resoluties) Ondertussen zijn er al vista drivers van samsung maar niet voor mijn scherm( samsung syncmaster 940MW) Heeft iemand nog een andere mogelijke oplossing? Mvg,
Link naar reactie
Dat Samsung de Vista drivers voor jouw scherm niet aanbied, is omdat Vista jouw TFT monitor correct hoort te herkennen "out of the box". Op mijn Hoofd PC uit mijn onderschrift zit zelfs een recent aangeschafte 22 inch LG TFT L226WT-SF. Dan kan ik in Vista met de "Algemeen PnP-beeldschem", dus de generieke monitor drivers van Vista zelf, de resolutie instellen op maximaal 1680 x 1050. Welke resoluties zijn er bij jouw dan wel in te stellen? Heb je TFT monitor al getest via VGA en DVI?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...