Ga naar inhoud
  • 0

Welke 8600 GT te kopen?

anoniem

Vraag

Goedenavond, Ik ben zwaar toe aan een nieuwe videokaart ( 6600gt heb ik nu ) , en ik zit te denken om een 8600 GT te kopen, maar nu de vraag, welke moet ik hebben?! Als ik op bijvoorbeeld alternate.nl kijk zie ik wel 5 verschillende staan. In eerst instantsie viel mijn keuze op : 8600 GT/620 Fatal1ty van 169 eurotjes. en anders hebben we de 8600 GTS/730 XXX die 239 kost, wat is het grote verschil dat het prijs verschil uitmaakt? en ik speel vooraal MMORPG games ( WoW Lotro online, Warhammer ( soon) ) maar een FPS als counterstrike source is ook altijd leuk. Of kan iemand mij een goede ATI kaart aanraden? Met vriendelijke groet, Finalmen. btw. prijs tussen de 150 en de 240-250 euro als het kan :) ps. ik kwam net op deze engelse site uit : http://www.overclock3d.net/reviews.php?/gpu_displays/xfx_fatal1ty_8600_gt_professional_series/1 en daarin lijkt de Fatal1ty my de beste keus, kan iemand meschien ook zijn mening erover geven? :)
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...