Ga naar inhoud
  • 0

Breedbeeld tv-uitzending op breedbeeld monitor

anoniem

Vraag

Hallo, Iemand enig idee waarom ik een breedbeeld tv-uitzending nog steeds met zwarte balken onder en boven zie op een breedbeeld monitor? Deze monitor heb ik sinds kort (HP w2207), verder een tv-kaart met Philips-chipset en gebruik de laatste versie van Dscaler voor de software van kanalen.
Link naar reactie

14 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
[quote:a5b4a8415b="Rob101"]Gebruik D-scaler voor TV op de PC. Een perfect, gratis programma, met zeer veel instelmogelijkheden. Ook om die zwarte balk weer weg te krijgen.[/quote:a5b4a8415b] Daar gebruik ik de laatste versie dus al van. Inderdaad een geweldig programma! Maar hoe je hiermee die zwarte balken wegkrijgt mag je nog wel vertellen ;-)
Link naar reactie
  • 0
[quote="Casual1976 Daar gebruik ik de laatste versie dus al van. Inderdaad een geweldig programma! Maar hoe je hiermee die zwarte balken weg krijgt mag je nog wel vertellen[/quote] Op 2 manieren: 1/ de eenvopudigste is `Stretch to Window`. Natuurlijk geeft dat een beetje vertekening, maar dat vind ik verwaarloosbaar. 2/ de zoomfunctie, waardoor links en rechts een klein stukje van het beeld wordt afgeknipt. Maar ook dat vind ik aanvaardbaar. D scaler kent zoveel mogelijkheden: je moet gewoon alles proberen.
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...