Ga naar inhoud

AGP-videokaart voor breedbeeld TFT


Aanbevolen berichten

Voor mijn computer zoek ik een nieuwe [color=darkred:ee7aef6724]videokaart[/color:ee7aef6724]. Een [color=darkred:ee7aef6724]AGP-videokaart[/color:ee7aef6724] die geschikt is voor een [color=darkred:ee7aef6724]breedbeeld TFT-scherm[/color:ee7aef6724]. Welke AGP-videokaart kan de breedbeeld 16x10-verhouding aansturen? Mijn systeem: *Intel Celeron 2600MHz *768 MB intern geheugen *Momenteel nog S3 Graphics ProSavageDDR onboard video Sommige programma's werken niet goed, ik heb sterk het vermoeden dat het aan de video ligt. Eerst wil ik een nieuwe videokaart aanschaffen, daarna een breedbeeld TFT-scherm. Kan iemand aangeven welke AGP-videokaarten geschikt zijn voor een breedbeeldscherm?
Link naar reactie
[quote:0a6979feee="steendam"]*Intel Celeron 2600MHz[/quote:0a6979feee]Da's niet echt een rappe processor ... wat voor applicaties draai je? [quote:0a6979feee="steendam"]Sommige programma's werken niet goed, ik heb sterk het vermoeden dat het aan de video ligt.[/quote:0a6979feee]Welke programma's werken dan niet goed? En wat zijn de symptomen? [quote:0a6979feee="steendam"]Kan iemand aangeven welke AGP-videokaarten geschikt zijn voor een breedbeeldscherm?[/quote:0a6979feee]Dat zijn er heel veel, bijv. de Radeon X1550 in AGP versie. http://tweakers.net/pricewatch/152154
Link naar reactie
Deze zou voldoende moeten zijn http://tweakers.net/pricewatch/142939 Als je geen zware games doet :wink: Of anders [url=http://tweakers.net/pricewatch/cat/49/?currFilters=eNptjEEKgzAURO8yJzBWqY7bUuiihwgxlFBRyReqiHdvUmt10dW8vMx8TZVwFp6Jp51ena9RCU%2BEfvSRcsLo4XaJnBJZGUEpQnprrq4ZrBdUOixmR1WGz4RAFbjYOc02XoQF0Xtn7N21n1tEEvOn9YitLcyIRrf1wYSemM7%2Fma96nQedf3M81kJO%2B3t5AwODRr4%3D&orderField=prijs&orderSort=asc]hier [/url] kijken Edit had de post van obi nog niet gezien, zelfde moment gepost :wink:
Link naar reactie
Dat mijn CPU wat ouder is maakt voor mijn pc-gebruik niet zoveel uit, ik gebruik voornamelijk "kantoor"-applicaties. Het scherm knippert bij nieuwe programma's wat raar. Door de scherminstellingen te wijzigen loopt mijn computer niet meer vast, maar het spel Cars kan niet draaien, ik voldoe niet aan de eis van een NVidia of Ati grafische processor. Met de upgrade van de grafische kaart en voeding kan ik hopelijk nog twee jaar vooruit. Mijn keuze is gevallen op een [color=darkred:bf48d97f4e]GeForce 7600GS[/color:bf48d97f4e], om precies te zijn: [color=darkred:bf48d97f4e]Asus GeForce 7600 GS 256MB DDR2 (AGP, DVI) EN7600GS Silent/HTD/256M[/color:bf48d97f4e]. Deze kan resoluties aan tot 2560x1600 (breedbeeld-formaat). Deze kaart is op het moment voor € 75,- incl. verzending te koop. Ik bestel er meteen een nieuwe voeding bij van minimaal 400W, anders loop ik straks tegen voedingsproblemen aan. Bedankt voor de tip voor tweakers.net. Daarop zoeken en doorklikken heeft mij voldoende informatie gegeven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...