Ga naar inhoud

Nvidia geforce 6200 werkt niet meer


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een paar dagen een probleem met mijn video kaart van nvidia geforce 6200 en ik heb een HP a650 computer met windows XP sp2. Voorheen had ik geen problemen met de videokaart echter een maand geleden begaf mijn harde schijf het en gaf aan dat deze dringend vervangen moest worden. Een paar dagen voor het verwisselen van de harde schijf (deze deed het nog wel) deed de video kaart raar en het systeem liep vast. Ik heb daarna de harde schijf vernieuwd en alles opnieuw aangesloten echter ik krijg bij het opstarten wel beeld als ik de video kaart erin heb zitten maar ik zie rare verticale strepen (rood volgens mij) en het systeem start met weinig kleuren. Nu dacht ik dat dit verholpen zou zijn bij het installeren van alle drivers maar niet dus :( . Als ik de kleuren of de instellingen van het beeld verander wordt alles zwart en kan ik alleen maar opnieuw opstarten. Alleen opstarten in veilig modus of vga helpt. Let wel op ik heb me echt dagen kapot gezocht voor een oplossing en ik weet het echt niet dus een link of advies hoor ik dus graag. De computer doet het wel met de standaard kaart Dus ik hoop dat jullie weten wat ik moet doen en wellicht is de videokaart echt dood en moet ik hiervoor ook een nieuwe aanschaffen. :o
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...