Ga naar inhoud

Videokaart Waar ?


Aanbevolen berichten

dat die kaart uit zijn neus staat te eten ? lol , begrijp het niet , uitleg ? en voeding ja van die voeding wist ik al die die hoger moest. nog een vraagje die nvidia serie 8 ondersteund toch ook nog altijd dirext 9 ? btw dirext 10 is ook beschikbaar of zal ook beschikbaar worden op windows xp ? Dus : Als die voeding 450w er is dan kan mijn pc die kaart aan en kan ik spellen op top niveus spelen ? Ja of Nee ? :p
Link naar reactie
het is dus een 3.00 ghz processor, een P4 530 om te precies te zijn... maar die voeding, die gaat geen 8800GTS trekken denk ik. Hoeveel amperes heb je op de 12V lijn? staat ook op die sticker. Maar met 350W denk ik dat die sowieso te zwak zal zijn. Gaat niet alleen om aantal Watt maar ook om de hoeveelheid ampere die de voeding levert. Neem een A-merk voeding! 8800-serie ondersteunt wel Dx9 ja. DX10 zal hoogstwaarschijnlijk niet op XP uitkomen. Microsoft zegt in ieder geval van niet.
Link naar reactie
Ok ben ik weer. Die 3.06GHz blijkt bij nader inzien een 3.00GHz Pentium 4 te zijn. Toch wel handig, dat ff kijken met CPU-Z. In dat geval blijft een 8800GTS nog steeds overkill, en zou ik gaan voor een GeForce 7900GS, bijv. deze van Paradigit: http://www2.paradigit.nl/info.php?group=3&art=10015047 Een 7900GS is nl. een stuk zuiniger dan een X1950Pro, terwijl ie qua prestaties weinig onder doet voor die X1950Pro. En je hoeft die 350W voeding dan niet te vervangen (voedingen van FSP Group zijn doorgaans zeer efficiënt), dat scheelt weer wat gedoe en kosten.
Link naar reactie
maar bv de 7900 GTX en de 7950 zijn toch ook niet "zo" nieuw (of wel ?) en zijn nog sterker en die kan mijn pc toch ook amkelijk aan of vergis ik me daarin ? allesins bedankt ben weer een stap verder in de juiste richting :) OMG 280+- en die 7900 1172 wat een verschil amai , dus met die 7300 kon ik spel al goed aan en met die 7900 is dat dus bijna top kwaliteit
Link naar reactie
[quote:bcb3187632="gerben"]Gewone pentium 4 dus. Beter dan een celeron in ieder geval. Even vergeleken met mijn 3500+, zit zo'n beetje op gelijk nivo. Ik denk toch dat een 1950pro of 8600GTS meer in evenwicht is. http://www23.tomshardware.com/cpu.html?modelx=33&model1=489&model2=462&chart=174[/quote:bcb3187632] Een syntethische benchmark is trouwens wel altijd veel gevoeliger he... Bij FEAR is het verschil een stuk minder: http://www23.tomshardware.com/cpu.html?modelx=33&model1=489&model2=462&chart=170 De mate van bottleneck hangt natuurlijk erg af van de spellen en IQ Watvoor monitor gebruik je trouwens?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...