Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een computer met de onderstaande specs: 300 watt voeding asus p4pe-X-X moederboard intel pentium 4 2.8 GHz processor intel kogegelagerde koeler samsung 256mb pc400 intern geheugen nvidia fx5200 256mb grafische kaart maxtor 80gb 7200rmp harde schijf hansol 730ed 17" kleurenmonitor. Nu is mijn probleem: Ik zat vanmiddag achter de pc alleen toen viel opeens het beeld uit, het beeldscherm ledje knippert nog wel, maar er komt geen beeld. ik heb inmiddels de pc al aangesloten op een andere monitor, ook daar komt er geen beeld. Het ligt dus niet aan het beeldscherm. Ook heb ik de kast opengemaakt en naar de videokaart gekeken en deze eruitgehaald. alleen daar is ook niks aan te zien. Kan iemand mij helpen?!!
Link naar reactie
ik had ook een p4pe..... die ineens zonder beeld zat... even een pci 1 mb video kaartje ingezet... ook geen beeld.... dus moederbord blijkbaar overleden... :( En dat terwijl ik gewoon aan het txt verwerken was en er geen overclocking gebruikt werd. Gelukkig was de CPU ok en heb ik een goedkoop bord P4S800 gekocht rond de 5 tientjes. Dus testje met simpel video kaartje doen en tja... anders... pech.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...