Ga naar inhoud

Vraag Samsung 206bw


Aanbevolen berichten

Hallo Allen, Heb zojuist mijn Samsung 206bw 20" tft opgehaald en aangesloten. Echter heb ik hetzelfde als toen ik mijn vorige monitor (Samsung 913N) Instaleerde. een lichte waas over de text. Toen had iemand een programmatje waarmee je dingen kon instellen en dit probleempje oploste. Ik heb me een ongeluk gezocht naar dat programmatje, maar echter zonder succes. Daarom vraag ik aan jullie of jullie weten wat ik bedoel en belangrijker nog, of iemand dat programmatje nog heeft. Alvast bedankt voor de moeite. Mvg Snooze.
Link naar reactie
[quote:ef6f0c7d9b="Vandread"]Zet cleartype letters aan?[/quote:ef6f0c7d9b] Hoe doe je dat ? heb echt geen idee met dit soort dingen. [quote:ef6f0c7d9b="human printer"]Met de Cleartype Tuner van Microsoft kun je eenvoudig het door Vandread genoemde cleartype instellen. [url]http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx[/url][/quote:ef6f0c7d9b] Lukt mij niet te downloaden :( > geen legitieme versie win xp pro. :-?
Link naar reactie
[quote:94dde42d61="Rebel"]Stouterd! Gewoon buroblad- rechtermuisknop -> eigenschappen -> vormgeving -> effecten -> en i.p.v. standaard - cleartype doen.[/quote:94dde42d61] Dit ziet er al beter uit, bedankt !! :lol: en mbt die progjes, ik ben niet zon held in het opzoeken van die specefieke dingen ! :-? [b:94dde42d61]Edit:[/b:94dde42d61] Oh ja ben vergeten te vermelden, dat ik de monitor via de DVI kabel heb aangesloten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...