Ga naar inhoud

Strepen in beeld (ati 9800 pro)


Aanbevolen berichten

Heb sinds een paar weken strepen in beeld (sneeuwerig). (Probleem komt dagelijks voor maar er kunnen ook uren voorbijgaan zonder dat probleem zich voor doet. De ene keer is het ernstig , zoals op de afbeelding. De andere keer is het lichtjes hinderlijk). Heb een aantal dingen gedaan om er achter te komen wat de oorzaak is. 1. Monitor + kabel gewisseld. Probleem bleef. Conclusie: ligt niet aan monitor. 2. Vid card (9800 pro) in andere pc gestopt. Probleem weg. Conclusie: Ligt niet aan vid card. Tijdens de werkzaamheden merkte ik dat het bewegen van de voedingskablel die aan de vid card zit invloed heeft op het strepenpatroon. Nu kan ik dit verder onderzoeken door de voeding in de pc te vervangen, maar voordat ik dit doe heb ik een vraag: Wie herkent de genoemde symptomen (zie afbeelding) en heeft de ervaring dat dit aan de voeding ligt? [url]http://i8.photobucket.com/albums/a39/TheOnly_Jon/untitled2.jpg[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...