Ga naar inhoud

Vista 32bit en Nvidia 7600 probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb Windows Vista Ultimate 32 bit geïnstalleerd en probeer nu de juiste Nvidia drivers te installeren. Het is versie 158.24 voor Vista 32 bit. Dit lukt niet op de een of andere manier. Kreeg eerst de melding dat de driver problemen haf met Age of Empire II welke niet eens op het systeem staat. Nu krijg ik continu de melding "Setup heeft een ander besturingssysteem aangetroffen. Dit installatieprogramma en de betreffende stuurprogramma's zijn echter specifiek voor Windows Vista [32 bit] ontwikkeld. Setup wordt afgesloten. " Iemand dit eerder gehad?
Link naar reactie
Ja ik nu ook :) Wilde deze dus ook installeren en krijg ze volgens mij dus niet geinstalleerd. Heb ook de 32 bits versie gedownd. file heet 158.24_forceware_winvista_32bit_international_whql.exe Alles lijkt goed te gaan, maar als ik kijk dan heb ik volgens mij hele oude drivers. Zelfs windowsupdate komt met een nieuwere versie van 25-01-2007. Als ik die dan wil installeren dan mislukt dat (: Tevens heb ik geen controlpanel meer van NVIDIA. Kortom hier werkt het ook voor geen meter. Draai hier met Vista home versie en heb een 7600GS kaart Vreemd allemaal
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...