Ga naar inhoud

beeldscherm vragen


Aanbevolen berichten

Zo. Eindelijk een 22'tft. De Philips WS220S8FS/00 wel te verstaan. nu wil ik een paar dingen instellen: hoe krijg ik het voor elkaar om 2 internet pagina's om het scherm te krijgen, zonder steeds te hoeven slepen? (ik gebruik nu overingens nog New IE Window Maximizer) en is dit de command line die bij BF2 moet staan om op 1680x 1024 te kunnen spelen? ---> "H:\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +szx 1680 +szy 1050
Link naar reactie
Wat ik doe is CTRL inhouden en 2 vensters selecteren in de taakbalk en dan rechtermuisknop op die en dan "Tile Vertically" en dan zitten ze precies naast elkaar. Wat betreft BF2: http://www.widescreengamingforum.com/wiki/index.php/Battlefield_series "H:\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1680 +szy 1050
Link naar reactie
oké thanks.. By the way: is het bij jullie ook zo dat bij Internet Explorer 7 dat die balken van pagina en extra rechtsboven ook wat geel-achtig zijn? of is dat bij jullie helemaal wit? bij een helemaal witte paint-pagina, of bij dead pixel tester (witte achtergrond) is dat niet het geval, dus denk eigenlijk dat het zo hoort, maar weet het toch niet helemaal cker. voor de rest 1 klein dood pixeltje. Maar valt niet op dus helemaal goed 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...