Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Als ik mijn half jaar oude samsung 920n monitor aansluit op mijn nieuwe computer (Acer E571 computer met vista en videokaart nvidia geforce 7650 gs, chipset ATI RS600) dan gebeurt er niets ,het scherm blijft zwart, er verschijnt dus totaal geen tekst. Als ik echter een oude nog in huis zijnde monitor (LG studioworks E700b) aansluit dan heb ik wel beeld. Ik heb nu dus via die monitor de hele installatie van vista etc gedaan. Alles werkt. Ik krijg alleen mijn samsung monitor 920n niet aangesloten, die blijft zwart (deze monitor werkt overigens nog wel steeds op mijn oude computer en op een oude computer van mijn dochter). Ik heb ook nog via de oude monitor de resolutie aangepast aan de aanbevolen voor de 920N (1280x768) en op de laagste resolutie (800x600) , helaas zonder resultaat. Bij Acer beweert men dat het aan de monitor ligt. Zou dat kunnen? Ik heb de site van Samsung ook nog een driver voor de 920n gedownload (hoeft eigenlijk niet maar je weet maar nooit), hielp ook niet. Kreeg nog als tip om dual screen te doen, maar de samsung 920n heeft geen digitale uitgang. Wie kan mij helpen? Als het kan graag niet een te technisch antwoord
Link naar reactie
gezien de geweldige respons geef ik zelf maar het "antwoord". Het geheel is in onderzoek bij Samsung die het ook niet snappen. Wat echter nog gekker is dat ik nu werk met exact dezelfde monitor van mijn zoon en hij met de mijne. kortom het blijft vreemd dat mijn monitor het overal op doet behalve op mijn computer en dat een exact dezelfde mionitor het opeens wel doet op mijn computer
Link naar reactie
Inderdaad een apart verhaal, dat de respons tegenvalt kan ook liggen aan het feit dat je post nogal "onleesbaar" is, met wat enters/alinea's word het geheel wat leesbaarder en komen de vragen beter naar voren. Om dual screen te doen kan je trouwens ook een DVI-VGA adapter gebruiken om wat te klooien naast de E700.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...