Ga naar inhoud

Games zonder beeld


Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs een multipack gekocht van Command & Conquer spellen. De installatie verloopt prima maar ik krijg geen beeld als ik het spel opstart. Ik hoor het geluid van het spel, maar het beeld blijft zwart. Nou dacht ik i.e.i. dat mijn pc niet voldeet aan de eisen voor het spel, maar toen ik dat met The Sims vergeleek (dat toch wel een nieuwer spel is en die doet het wel op mijn pc) bleek dat de eisen voor die multipack lager zijn :s Eisen C&C (2001): Systeem: windows 95 / 98 / NT Processor: 166 MHz Geheugen: 32 MB RAM Harde Schijf: 260 MB CD / DVD speler: speler 4x Grafische Kaart: 2 MB DirectX: Versie 6.0 Eisen The Sims (2004): Systeem: windows 98 / XP Processor: 233 MHz Geheugen: 128 MB RAM Harde Schijf: 2.3 GB CD / DVD speler: speler 4x Grafische Kaart: 2 MB DirectX: Versie 8.0a Dit zijn de dingen die ik weet van mijn pc:" Systeem: windows XP Processor: min. 800 MHz Geheugen: 128 MB RAM Harde Schijf: 60 GB CD / DVD speler: speler 8x Ik snap er niks meer van en heb totaal geen verstand van hardware en zo, mocht het daaraan liggen. KAn iemand mij helpen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...