Ga naar inhoud

Wil een nieuw 22" tft kopen,maar zijn mijn specs wel ge


Aanbevolen berichten

Gaat gamen op een breedbeeld uberhaubt wel ? en wat is een leuk snel systeem ? Ik zelf dacht aan een e 6420 of een e6600 asus mb 2x1gb ddr2 5300 geheugen en een ati x1950pro ! [quote:bf195edf24="gerben"]Och, windows zal best gaan op een 22". Maar ik denk dat gamen op de native resolutie toch iets teveel gevraagd is. En geld in een verouderde computersteken is inderdaad twijfelachtig.[/quote:bf195edf24][color=blue:bf195edf24][/color:bf195edf24]
Link naar reactie
Een E6600 met 2GB geheugen is een aardige combinatie, maar ik zou er een 8800GTS bij nemen. Is beter in verhouding. Voor de 22" kun je dan wellicht het beste een 8800GTS/640 nemen. Maar geef eens aan wat je eventueel besteden wilt. Je oude systeem moet ook nog wel te verkopen zijn, kun je bij het budget rekenen. Overigens kun je met je huidige systeem best op een 22" gamen, maar dan moet je gewoon een lagere resolutie instellen, en de monitor laten verschalen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...