Ga naar inhoud

WDM TV tuner?????


Aanbevolen berichten

Ik heb in mijn PC een Asus GeForce 6600GT videokaart, Hij doet zijn werk goed maar in het apparaatbeheer staan twee gele uitroeptekens bij: nvidia WDM TV tuner en nvideo WDM Video Capture (universal) Hoe los ik dit op. Ik heb al diverse malen een universele WDM driver geinstalleerd maar dat lost het laatste probleem niet op. Bij mijn weten heeft mijn kaart alleen een video uit dus ik weet niet wat ik met die TV tuner driver moet en zo ja waar vind ik die.
Link naar reactie
Gewoon de wdm driver verwijderen en nooit meer naar kijken. (Evt nog ff de betreffende apparaten verwijderen uit app. beheer) Is een bekend probleem en ik heb het idee dat die wdm drivers altijd installeren, terwijl niet eens altijd de juiste hardware aanwezig is. Zelfs met de hardware aanwezig voor vivo, krijg ik met mn 7900GTO een geel uitroepteken.
Link naar reactie
Ik heb alle stappen gevolgd maar ik wil als laatste stap wel nieuwe drivers maar dan wel de goede en dat was nu net het probleem. Alle Nvidia drivers weghalen? Neen, dat wil ik nu net niet. Er zitten nogal wat onderdelen van nvidia in mijn moederbord. Dan moet ik ongeveer een herinstallatie doen van mijn moederbord. Het enige wat ik wilde is mijn eerste vraag in dit draadje.
Link naar reactie
het kan wederom aan mij liggen (dat gebeurt wel eens) maar wat bereik ik daarmee. De drivers waar het mij om gaat hebben niets te maken met mijn display (volgens mij) ik kan het fout hebben natuurlijk. Ik zoek alleen maar een goed TV tuner en WDM Tv tunerdriver voor de 6600GT, dat is alles.
Link naar reactie
[quote:b0bff6e547="gerben"]WDM drivers worden ook gebruikt voor tv-out en zo.[/quote:b0bff6e547] Is dat zo? Bij mijn weten zijn er geen aparte drivers nodig voor tv-out. Of bedoel je wellicht tv-in? Zoals bijvoorbeeld het geval is bij deze [url=http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=21524]Gainward 6600GT VIVO.[/url] [quote:b0bff6e547="rob bogers"]ik heb zogezegd de Nvidia WDM driver verwijdert maar na een nieuwe start komt Windows weer met "moet ik even de driver opnieuw installeren. [/quote:b0bff6e547] Windows XP neem ik aan. Heeft deze wel Service Pack 2. Had je zoals gerben al vroeg de instructies van drivercleaner wel precies gevolgd? Dus eerst de oude drivers verwijderd via Configuratiescherm Software. Dan opstarten via F8 naar veilige modus. Video drivers verwijderd in Apparaatbeheer. PC niet opnieuw starten. Dan in Driver Cleaner klik op Tools > Cab Cleaner > Start. Als dat klaar is Tools > Driver Cleaner. Dan nvidia selecteren en Start. Als dat klaar is opgestart naar gewone XP modus en nieuwe nvidia drivers geïnstalleerd.
Link naar reactie
Jullie hadden beide gelijk, toch misschien niet goed gelezen, v.w.b. Nvidia is alles goed nu (echt waar) nu zit ik met nog een klein dingetje, Bij overige apparaten staat een geel vraagteken bij "multimedia audiocontroller". Wat is dit nu weer, zover ik weet is mijn Creative kaart Audigy 2 EX platinum goed aangesloten en werkt ook goed.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...