Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Sinds ik opnieuw Windows XP op mijn PC heb geïnstalleerd blijft het beeld haperen. Als ik scroll op een webpagina gaat de pagina stapsgewijs omlaag of omhoog. Hoogst irritant! Ik heb reeds alle drivers van het moederboard opnieuw geïnstalleerd en ook die van de videokaart. Ik kwam toen tot de conclusie dat mijn videokaart kapot was. Vervangen...nog steeds zelfde probleem. Kan iemand mij helpen?!?!
Link naar reactie
Wat denk je zel, alles bij elkaar opgeteld? :wink: Eerst simpel: in apparaatbeheer rechtsklikken op betreffend onderdeel en kiezen voor 'stuurprogramma bijwerken'. Werkt dat niet rechtsklikken en kiezen voor 'apparaat verwijderen'. Je systeem opnieuw opstarten en op het moment dat Windows nieuwe hardware herkent de lokatie van je driver opgeven. Trouwens: na de verse installatie je chipsetdrivers geïnstalleerd?
Link naar reactie
Als de kaart goed herkend wordt, en je hebt de juiste drivers geinstalleerd, dan zal in apparatenbeheer toch iets moeten staan van "nvidia geforce 6300". En zoals KeesA al aangeeft, chipset drivers zijn heel belangrijk voor de juiste herkenning van andere hardware. Kijk eens welk moederbord/ welke chipset je hebt met: http://www.cpuid.org/cpuz.php
Link naar reactie
Het vreemde is dus dat ik alle drivers die bij de PC zijn geleverd heb geïnstalleerd...dit betekent toch dat alles correct zou moeten werken. En dat doet het dus niet. Alle opties geprobeerd en nog steeds hetzelfde probleem. Enige wat leek te werken was de hardwareversnelling uit te schakelen. Alleen dan verplaats je het probleem. Beeldscherm blijft haperen, maar doet dat dan zo snel dat het nauwelijks te merken is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...