Ga naar inhoud

X1900XT + Crossfire


Aanbevolen berichten

Hallo mensen Ik heb hier dit systeem : AMD X2 Athlon 5200+ 2x 1GB ATI Crossfire ( OCZ ) 1x Antec 650Watt MSI K9A Platinum nou ik wil iets vragen nou dit is de vraag : Ik heb nu dus een X1900XT 265MB , Zou het het waard zijn om een X1900CF erbij te plaatsen , want ik geef niet zo om DX10 de prijs van een X1900CF ligt bij de 360 , en de X2900 , geen id dus zou dat het waar zijn ?
Link naar reactie
Ik heb geen exacte getallen bij de hand, maar voor mijn gevoel zal het niet zoveel uitmaken. Je moet er echter wel rekening mee houden, dat niet alle spellen CF even goed ondersteunen. Maar als die prijs van 360 klopt, is een 8800GTS/640 goedkoper, evenals een X2900XT. Als je je huidige kaart verkoopt, ben je bij ongeveer gelijkwaardige prestatie, veel goedkoper uit. Bovendien vermijd je CF problemen, krijg je DX10 op de koop toe, en met de ATI HDMI ondersteuning erbij. Het zou voor mij persoonlijk geen moeilijke keuze zijn.
Link naar reactie
Och, dat zou je er minimaal voor moeten krijgen. Maar vergelijk het eens met een x1950pro. Die wordt al voor 125 nieuw verkocht, en presteert maar weinig minder. Dus als jij datzelfde bedrag voor jouw gebruikte kaart kunt krijgen, is ie denk ik wel betaald. Je kunt natuurlijk op marktplaats proberen, soms is er wel eens iemand zo gek. :)
Link naar reactie
150€ kun je er wel voor vangen. Wel op marktplaats etc uiteraad want inpreciepe is het veel te veel. Minder dan 200€ heb je een nieuwe x1950xt. Die uiteraad sneller is en nieuw is. Dus wie 180€ geeft voor een x1900xt.... http://www.pcdrome.nl/index.asp?catnr=66 http://tweakers.net/pricewatch/147651/Asus-Radeon-X1950XT-256MB-DDR3-(PCI-e-Dual-DVI)-EAX1950XT-HTVDP-256M-prijzen.html Heb je nog steeds een xfire kaart nodig? Ik dacht dat je bij ati ook al 2 gewone kaarten in xfire kon zetten. Maar van xfire weet ik niet veel dus het zal wel. -------- Ik zeg verkopen die kaart voor 150€. En een x2900xt kopen. Zal sneller zijn, minder duur en wel of niet dx10 games, je hebt toch weer het nieuwste van het nieuwste.
Link naar reactie
[quote:88582d481d="r.marijnissen"]150€ kun je er wel voor vangen. Wel op marktplaats etc uiteraad want inpreciepe is het veel te veel. [/quote:88582d481d] Waarom ik zeg 150-180, je moet ook niet te laag mikken meteen he ;) x19xx xt's etc hebben een master en een slave nodig, dus een crossfire en een standaard kaart. Maar enfin dat is nu zonde van de centen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...