Ga naar inhoud

ASUS V9520-X wordt meer niet gevonden.


Aanbevolen berichten

Na herinstalatie van WindowsXP Pro SP2 op mijn oude computer onstonden problemen met de aansturing van de display. De muis bevegingen worden erg vertraagd, de ScreenSaver stapt er zeer langzaam doorheen en zo. Een blik in Control Panel /System/ ... / Device Manager levert niets op. Een Display Driver is niet eens aanwezig. In Desktop/Display Properties/Settings/Advanced/Adapter is Adapter Type leeg en alle andere velden zijn "Unavailable". Bij Properties staat VgaSave. En als ik open Resources zie ik door twee I/O Ranges en een Memory Range een rode streep, ze zijn "Used by VIA CPU to AGP Controller". Bij mijn poging om van de originele CD een Driver te instaleren kreeg ik heel snel de mededeling " Driver is successfully installed" maar er is geen waarnembare verandering opgetreden. En nu weet ik het niet meer. Ik hoop van dat jij het wel weet en dank je nu al voor een goede raad. Alex.
Link naar reactie
Ook even kijken naar de vereisten van de drivers, mogelijk moet je bijvoorbeeld de nieuwste Direct X al geinstalleerd hebben. Of evt. .Net Framework. In princiepe kan je het beste de nieuwste drivers van de site van [url=http://nvidia.com]nVidia[/url] halen. (GPU is een GeForce FX5200 toch?)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...