Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Dag mensen, Heb een probleem "denkelijk" met de videokaart. Namelijk dat als ik een spel speel..... welke dan ook opeens het beeld bevriest. Het systeem zelf is 3 jaar oud en heb deze al 3 jaar. Videokaart is een GForce fx5600 alles is upgedate gehouden....en probleem begon 2dagen geleden dan deze post. Sta waarrempel voor een raadsel. Is die kaart soms naar de knoppen of ben ik te voorbarig??? Met dank, Pc-kapot
Link naar reactie
qua gebruikersnaam ben je best wel voorbarig ;) in ieder geval, is het een actief (met ventilatortje) gekoelde videokaart? probeer dan eens deze te ontstoffen. Download ook AtiTool eens, deze heeft een functie genaamd 3d view (je kunt ook artifact scannining gebruiken) om de videokaart flink te belasten. bij kaarten met een temperatuursensor kun je de temperatuur van de kern uitlezen, volgens mij heeft jouw kaart die niet. Test ook je geheugen eens met memtest86, daar kan het ook goed aan liggen. http://www.memtest86.com/
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...