Ga naar inhoud

8600GTS of 8800GTS + welke monitor?


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Oke, we gaan nog ff door :P wat is de beste monitor van deze 4? Acer X222W (22", Wide, 5ms, D-Sub/DVI, Zwart) Samsung SyncMaster 225BW (22", wide, 5ms g>g, D-Sub/DVI-D, Zilver) Iiyama ProLite E2200WS-B1 (22", wide, 5ms g>g, D-Sub/DVI-D, Speakers, Zwart) BenQ FP222W (22", Wide, 5ms, D-Sub/DVI-D, Zilver/Zwart) het beeldscherm moet verstelbaar zijn (hoogte en het liefst ook draaibaar) en moet HDCP ondersteunen
Link naar reactie
Volgens mij kan je met die eisen zowiezo al wat wegstrepen, ik gok dat qua beeld de E2200 een van de betere is maar niet verstelbaar en de 225bw draait op de voet en omhoog/omlaag. X222W is volgens mij zo'n glimmend scherm, is iets wat je fijn of niet fijn vind. HDCP zou ik geen waarde aan hechten eigenlijk... volgens mij heeft de 225bw dat wel, maar waarom kijk je niet naar de 226bw?
Link naar reactie
Ik denk dat het de Acer X222W wordt Heeft net zoals de duurdere HP 22'' een ''Glare'' scherm en dat moet heel mooi zijn :wink: Of is Acer zo slecht dat ik dat echt niet moet doen? want anders wordt het gewoon de 225BW. PS: nu ik de 8800GTS 640Mb heb is de OCZ 450W voeding goed genoeg of hikt ie er tegen aan? Lijkt mij van niet omdat OCZ goed spul maakt, maar je weet het maar nooit..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...