Ga naar inhoud

8600GTS of 8800GTS + welke monitor?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat is een voorspelling die niemand kan doen. Kan je alvast wel vertellen, dat cellfactor niet gaat lukken. Maar dat komt waarschijnlijk meer doordat het een bagger spel is. Vergelijk anders zelf eens bij tomshardware. 1600x1200 komt er het dichtste bij. Dat is meestal getest met aa/af aan. Dus bij jou zal het beter draaien. http://www23.tomshardware.com/graphics_2007.html?modelx=33&model1=725&model2=724&chart=278
Link naar reactie
Ik denk dat een X1950Pro wel iets heeft aan die 256MB extra geheugen, vooral op 1680x1050. Ik heb zelf die kaart ook, maar kan eerlijk gezegd niet zeggen of de 256 variant trager is, maar ik denk dat het de meerprijs wel waard is. Dat je dan een 7300 LE met een X1950Pro gaat vergelijken vind ik een beetje krom :-? .
Link naar reactie
[quote:becc041958="Vandread"][quote:becc041958="Bulletproof$$_NL"]Dus dan zou het moeten kunnen--> X1950Pro+ Iiyama 22'' --> game op 1680x1050 op hoogste settings (zonder AA&AF)[/quote:becc041958] Ik zag RB Vegas in je lijstje staan ... noh way ;) http://www.anandtech.com/showdoc.aspx?i=2895&p=4[/quote:becc041958] Kijk. duidelijk taal, daar houd ik wel van. Nu vraag ik me af of die settings met AA&AF waren of niet. nu vraag ik me af: moet ik nou een 22'''Iiyama nemen of de 205BW van Samsung. Beide hebben 1680x1050 resolutie, maar op welke ziet het er beter uit? vooral mbt. Games en Films. En is die 1950Pro of 1950XT nou wel goed genoeg, of toch maar sparen voor een 8800GTS?
Link naar reactie
Rainbow Six Vegas heeft geen AA, althans je kan het niet instellen. Ze hebben gewoon alle opties opengezet: * Hardware Skinning: on * High Dynamic Range: on * Shadow Quality: high * Motion Blur: on * Blur Quality: very high * Eye Adaptation Effect: on Films hangt een beetje van de kwaliteit af. Als je series download van 350mb voor 40 min, zie je wel de pixels 'beter' op een 22'' dan op een 20'', want de pixels worden gewoon groter. Qua games is een 22'' wel relaxeder. Ik zeg doorsparen of iig de benchmarks van ATi's HD 2900 XT afwachten. Als je niet kan wachten is een 8800GTS/320 leuk for the time being.
Link naar reactie
dan denk ik dat het toch maar een Iiyama 22 incher wordt en dat ik dan afwacht wat ATI brengt met de 2900 serie. Valt die tegen kan ik altijd nog een 8800GTS 320-/640MB kopen. Ik zie in de pricewatch ook nog een Novita (geheel onbekend voor mij) en een Mirai staan. moet ik nog naar die 2 kijken of is de Iiyama gewoon de beste keus?
Link naar reactie
oke. dat is duidelijk... GEEN MIRAI :wink: Nu zie ik weer een andere monitor waar ook veel goede reviews over zijn geschreven: LG L204WT-SF Toch nog maar eens goed rondkijken wat het nou gaat worden... :lol: en zie je met een 22'' de pixels ook veel beter als bij een 20''? (1680x1050) of valt dat wel mee als je op 80cm afstand zit? en pixelgarantie.... moet ik dat ook aanschaffen? of heeft Iiyama wel goede beeldschermen met niet al te veel kapotte pixels?
Link naar reactie
Op 80cm afstand zie ik eigenlijk geen pixels meer. Dichterbij zie ik wel een raster. Dan hebben ik het over 60cm of zo. De pixels zijn op een 20" ongeveer 9% kleiner, dus of het veel verschil maakt? LG is op zich een goed merk. En tsja, pixelgarantie, ik vind het maar oplichterij. Goed beschouwd is een dode pixel gewoon een defect, een fabricagefout, dus zou het onder de standaard garantie moeten vallen. En dan de bedragen die ze ervoor vragen, 65 euro is heel gewoon. Ik heb mijn samsung zonder gekocht, en geen enkele foute pixel. Samsung schijnt over het algemeen heel weinig dooie puntjes te leveren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...