Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om een nieuwe monitor te kopen en wel de [b:e1a466da68]Acer AL1916WAs [/b:e1a466da68] . Deze monitor wil ik meenemen naar een nieuw desktop systeem, maar de komende maanden tot een jaar moet deze monitor zonder problemen kunnen "samenwerken" met mijn huidige relatief oude systeem oa: AMD Athlon XP 1800+ (1,5 Ghz), NVIDIA Geforce 2 MX en 512 MB RAM. Gaat dat probleemloos verlopen of zitten hier haken en ogen aan?
Link naar reactie
Ik weet niet wat voor scherm je nu hebt, maar zoals Gerben al zegt, een 19" breedbeeld is alsnog redelijk klein, beter neem je inderdaad een 22". Ook omdat het verschil in resolutie nogal behoorlijk is. Maar het zou ansich geen problemen op moeten leveren, voor het gewone desktop werk althans. Ik ga er dan ook van uit dat je niet gamed? En als je dat wel doet speel je wellicht ietwat gedateerde games, welke als probleem hebben dat ze vaak geen breedbeeld ondersteunen, waardoor een groot deel van je scherm onbenut blijft. Maar als je nieuwe systeem er mooi uitziet, kan zo'n breedbeeld monitor, met name een 22" monitor, er erg leuk bij passen. En of je hem nou nu koopt of over pas met je nieuwe systeem, zal niet zo heel veel uitmaken in aankoopprijs.
Link naar reactie
Ook bedankt alvast voor de reacties. Zouden juliie een suggestie kunnen doen van wat dan volgens jullie wel een goede keuze zou zijn? Gamen moet er wel mee mogelijk zijn, maar het beeldscherm hoeft er niet op afgestemd te zijn.... Uiteraard kan ik ook zelf op onderzoek uitgaan, is er misschien recent een test gewest die ik online kan bekijken?
Link naar reactie
[quote:3ccc2b1bfd="gerben"]Hoeveel wil je uitgeven? Voor 280 euro heb je de 2200WS van iiyama, en voor 330 de (wat betere) samsung 226BW. Er zijn beslist nog meer interesante typen, maar deze zijn beide gewoon waar voor hun geld. De resolutie is te hoog om te gamen, daar zul je dus moeten verschalen.[/quote:3ccc2b1bfd] Gerben, waarom zou je nooit een 19" breedbeeld kopen, maar wel een "gewone" 19"? Als je de iiyama 2200WS afzet tegen de Philips 190-X6 (19") en tegen de Acer AL-1951 (19"), wordt dit dan "gewonnen" door de iiyama 2200WS?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...