Ga naar inhoud

Videokaart defect?


Aanbevolen berichten

Hallo, Gisteren kwam ik thuis en er was een vreemde lucht in de computerkamer. Rook een beetje naar hete ijzer of zo. Ik vond het raar maar had geen aandacht aan besteedt. Wilde een avi film kijken met Windows Media Player en de beeld was een beetje raar, soort witte vlekjes overal op het scherm, consistent verdeeld. Heb alles geprobeerd maar het werd niet beter. Toen dacht ik dat mijn videokaart misschien was doorgebrand? Vandaar dat lucht? Maar ik heb een externe TV-kaart en kan gewoon TV kijken. Kan je wel TV kijken als de videokaart doorgebrand is?
Link naar reactie
[quote:002e74a639="gerben"]Draat z'n fan nog wel? Rare blokjes in beeld betekent meestal weinig goeds. Zie ze ook bij het booten, of in de bios schermen?[/quote:002e74a639] Fan draait inderdaad niet meer. En de warmte en de geur van warm ijzer komt inderdaad van de videokaart. Mijn computer kast is altijd open voor extra warmte afvoer. Daardoor zat ontzettend veel stof op de fan van de videokaart. Ik heb het gestofzuigd maar het draait toch niet. Ik ga morgen op zoek naar een goedkope videokaart bij MediaMarkt. Het is de PC waar de kids spelletjes op spelen, dus ik ga niet meer dan 25 euro betalen voor een nieuwe videokaart.
Link naar reactie
[quote:83038d6d58="DeNasio"]Ik ga morgen op zoek naar een goedkope videokaart bij MediaMarkt.[/quote:83038d6d58]MediaMarkt is juist verschrikkelijk duur met losse hardwareonderdelen. AGP of PCI-e? [quote:83038d6d58="DeNasio"]Het is de PC waar de kids spelletjes op spelen, dus ik ga niet meer dan 25 euro betalen voor een nieuwe videokaart.[/quote:83038d6d58]Zijn het hele simpele spelletjes, of heb je een hekel aan je kinderen? :D
Link naar reactie
[quote:1fd19083cb="gerben"]Mediamarkt zou ook wel de laatste zijn, waar ik naar toe zou gaan, voor een videokaart. Je kunt ook eens kijken op marktplaats.nl, voor een leuke tweedehandse 9800pro, 6600GT oid.[/quote:1fd19083cb] Bij mij in de buurt kan je of bij MyCom of bij MediaMarkt. Ik dacht altijd dat MediaMarkt veel goedkoper was dan MyCom. Ik koop elektronica niet graag 2e hands.
Link naar reactie
[quote:400b789558="DeNasio"]Ik dacht altijd dat MediaMarkt veel goedkoper was dan MyCom.[/quote:400b789558]Ze zijn allebei duur, alleen de folderaanbiedingen zijn meestal scherp geprijsd. Maar dan moet er maar net wat tussen zitten dat je nodig hebt. [quote:400b789558="DeNasio"]Ik koop elektronica niet graag 2e hands.[/quote:400b789558]Je koopt zeker ook nooit online? :wink: [quote:400b789558="DeNasio"]Zelfs op Marktplaats zijn ze duurder dan 25 euro![/quote:400b789558]Heb hier nog een Radeon 7000 (AGP) liggen als je interesse hebt ... :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...