Ga naar inhoud

Storende pixels bij opstarten en bureaublad


Aanbevolen berichten

Dag beste mensen, Ik heb een vraag over het volgende. Tijdens het opstarten zie ik 4 of 5 wittte blokjes (in het biosscherm). Later in Windows zitten er twee kleine rose pixels links boven in het scherm? Is dit nog te verhelpen of is dit een probleem? Enkele feiten: Draai een xfx Geforce 7900GTO 256mb (niet handmatig overgeklocked) Zelf een koeler opgezet van zalman. Temperaturen zijn nu beter dan de stockkoeler (lijkt mij niet het probleem). In gewone modes 33-36 graden en stressed 42-44 graden. Verder AMD 64 3500+ 1 gig Dual Channel geheugen. Windows XP home Beeldscherm: Vision Master 407 Groet, Marwinius
Link naar reactie
Tijdens het plaatsten van de koeler heb ik niet beschadigd. De videokaart heeft na het plaatsten van de koeler een hele lange poos nog zonder problemen gedraaid, tot aan nu. Balen dat wanneer het een defect aan de kaart is en er zelf nu een koeler op heb geplaatst alle garantie is vervallen. Maar met deze puntjes valt nog te leven. Groet, Marwinius
Link naar reactie
nee ik zie de pixels niet overal. Op enkele vaste plaatsen. Verder heb ik lang niet in alle programma's/games er last van. Maar ik krijg een sterk vermoeden dat het gaat om een artefact. Ik zag namelijk in een game (WoW) een voorwerp helemaal lang uitgerekt werd d.m.v. zwarte strepen.
Link naar reactie
Heb ik inderdaad nog niet geprobeerd. Inmiddels heb ik het gedownload en run ik de test. Test loopt nu zo'n 2,5 minuten en nog geen artifacts ondekt. De temperatuur blijft netjes: 42-43 graden bij het testen ervan. Hoelang duurt de test? Oneindig lang of stopt deze vanzelf? Groet, Marwinius
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...