Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Merkbaar ja, maar - voor het geval je dat dacht - geen 100% winst. Misschien is het met het oog op de toekomst handiger deze te verkopen en nu een 8800gts 320 MB aan te schaffen, kost je dan totaal niet zo gek veel meer, voor véél meer performance, directX10 etc. maar was het eventueel niet handiger geweest dit een week geleden te doen? die kaart raak je namelijk nooit meer voor de nieuwprijs kwijt, ...
Link naar reactie
[quote:aa0aa65387="Anthony"]Ben niet echt een ATi fanaat meer, zal geduldig wachten totdat ze onder/rond de 200pleuri gaan liggen.[/quote:aa0aa65387] Valt me beetje tegen van je ;) Een 8800 moet je niet als "puur" dx10 kaart zien, dx10 is een feature die die kaart [i:aa0aa65387]ook[/i:aa0aa65387] kan, naast dat hij gewoon een zeer goede performance geeft.
Link naar reactie
Een 7900gs is uiteraad ook geen budget kaart. Het is nu net als een x1950pro een med range kaart. Het beste kan je nu nog gewoon lekker door gamen met je 7900gs. En als de dx10 games er zijn en je een game ziet die je echt wilt spelen over gaan op een dx10 kaart. Als de eerste dx10 games er zijn is de volledigge nieuwe lichting van nvidea er mischien al. Laat staan games die je echt wilt spelen. Als je nu perse over wilt stappen is de 8800gts 320mb erg leuk. Een 2e in sli is veel geld voor weinig performache. Dus lekker doorsparen, ik neem aan dat je nog best vooruit kunt met je 7900gs.
Link naar reactie
Hier is een kleine review die ik gemaakt heb over de winst van SLI: [url]http://www.gaminggear.info/index.php?page=shownews&id=27[/url] Ik hoop dat je er wat aan hebt. En tussen haakjes, oblivion gebruikt maar 50% van de SLI power. Voor Oblivion hoef je GEEN sli te kopen. Dit heb ik getest. De support was schrikwekkend voor zo'n nieuw spel. :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...