Ga naar inhoud

Crash ATI Mobility Radeon 9000 bij C&C3 Tiberium Wars


Aanbevolen berichten

Ik heb een Sonic m300 laptop van Micropoint, met een mobility radeon 9000 videokaart en wil graag C&C3 Tiberium Wars draaien. Dit werkt niet, na installatie van het spel krijg ik het ea logofilmpje, met groene balken erdoor en gescrambled. Hierna valt laptop ineens uit en start ie opnieuw op. Ik moet mn driver updaten maar voor mijn type videokaart kan ik geen geschikte drivers op de ati site vinden, en micropointsite bestaat niet meer... (failliet) Moet ik nou gebruik maken van de PC versie radeon 9000 series driver? Als ik deze wil installeren krijg ik de melding dat er geen vga driver is gevonden. Hoe stel ik die standaard windows vga driver in? Display properties, settings, advanced, en daarna?
Link naar reactie
Probeer deze anders eens: http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1576 [*] Udated support for all Radeon products including Legacy 7000 -/-> 9250 (run cat 6.5 mode) including Legacy MOBILITY and IGP (run cat 6.5 mode) Dus draaien als 6.5 mode (zal wel ergens verschijnen tijdens installatie, lees de readme zowiezo) Draai ook eens deze test: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest en dan command & conquer 3 of je uberhaupt de benodigde specificaties hebt voor het draaien van c&c 3 edit: lijkt erop dat het wel zou moeten kunnen draaien, installeer zowiezo ook de nieuwste Direct X
Link naar reactie
De test gedraaid, mijn CPU snelheid van 1,33G is niet voldoende, minimaal 2,0G wordt aanbevolen maar lijkt me dat het spel het toc zou moeten kunnen doen op de laagste resolutie, nb. er zouden dan in ieder geval geen problemen moeten optreden bij het afspelen van een openingsfilmpje. Heb de Guru software ook gedraaid, het spel loopt nog steeds vast, en nu kan ik ineens ook geen normale filmpjes (avi) meer afspelen in WMP! Ik ben het draaien in cat6.5 mode niet tijdens installatie tegen gekomen, kan het daarmee te maken hebben...?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...