Ga naar inhoud
  • 0

3dmark 05 vraagje

anoniem

Vraag

Ik heb 3dmark05 gedraait en scoorde in totaal 4711 punten. Lijkt mij vrij redelijk, maar wat me alleen opviel is dat er op een gegeven moment een test werd gedaan en ik 2 a 3 frames per second bereikte. Lijkt mij wel erg laag of is dit normaal. Ik heb de volgende componenten Pentium D915 2 keer 512 MB DDR2 533 mhz club3d x800rx agp Voor de rest zie mijn link voor overige specs.
Link naar reactie

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Ok. Had al zo'n vermoeden. Was zelf ook nog verder gaan snuffelen en toen kwamen ze met aquamark 3 maar die is zo verouderdt. Ben nu aan het overgeklokken geslagen met mijn videokaart. Ben nu al de 5000 punten gepasseerd. Snelheden draaien nu op: cpu 500 ipv 475 mem 500 ipv 450 Gezien de tempst die nouwelijks boven de 40 komen denk ik dat ik nog wel hoger kan, maar eerst maar eens een stevig potje gamen om te kijken of ik geen artifarcts krijg. Met al die lichtflitsen in 3dmark is dat moeilijker te zien. Iemand enig idee hoe ver je met die kaart kan komen?
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...