Ga naar inhoud

Welke kan ik het beste kiezen .. 7600GT, 7900GS of 7900GT ?


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, zoals de titel ook zegt ik overweeg om een ander videokaart te kopen maar twijfel nog tussen deze kaarten is een 7600 gt veel langzamer dan een 7900 GS of is dat bijna niet te zien ? ik neem aan dat een 7900GT veel sneller is dan 7600GT of zou ik ook gewoon voor een 7900GS kunnen gaan.. ik zie nu namelijk een 7600 GT kaart bij alternate (FATALITY) die best goed in prijs is en ook nog is passief gekoeld is Ideen zijn welkom groetjes.
Link naar reactie
  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Tja wat wil je en waar wil je geld aan uitgeven en misschien wil je wachten. Om ome tom maar weer te pakken: http://www23.tomshardware.com/graphics.html?modelx=33&model1=607&model2=548&chart=214 De 1950xt 512 en de 1900xt 512 komen aardig bijelkaar in de buurt al is de 1950 iets sneller (omdat de 1950xt niet in de lijst voor komt) Het verschil met de 1950pro is natuurlijk duidelijk Wie is diegene trouwens, als het 2ehands is zou ik er wat minder aan uitgeven...
Link naar reactie
ja ik denk dat ik dan voor de x1950pro ga .. de xt versie kost ongeveer 60 euro duurder en zoveel verscil zal ik volgens mij niet merken in games zoals test drive en command and conquer.. toch zie ik dat een x1900xt sneller is dan een x1950pro maar x1900xt zal je 2dehands moeten kopen en die kost nu toch even duur als een nieuwe 1950pro ik zal toch voor de 1950pro gaan uiteindelijk maar vraag me af welke van de 1950 ik beter kan nemen aangezien je 2versies hebt 1 met 265ddr en de ander met 512ddr volgens mij is de 512 beter of niet ?
Link naar reactie
Die 256MB extra voegt weinig toe. Meer geheugen is op zich wel iets beter, maar meestal zit er op die 512 kaarten gewoon slechter geheugen. Het zijn vrij dure chips, en om de prijs binnen proporties te houden, zetten ze er dan trager geheugen op. Wat dus netto/netto wel eens prestatieverlies kan opleveren tov. de 256. Je kunt natuurlijk die gast ook die prijs van 188 eens onder de neus wrijven, kijken of ie er wat af doet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...