Ga naar inhoud

Iiyama ProLite E2200WSV-B


Aanbevolen berichten

ik kom hier voor het eerst 8) ik weet niet of het onderwerp al een keer langs is gekomen :oops: Maar ik heb dus een Iiyama E2200wsv-b tft schermpje gekocht en me eerste kreeg ikproblemen mee. kleuren niet goed, vaag horizontale strepen, en gewoon rot. Heb ik hem laten ophalen, duurde 11 weken uiteindelijk :evil: , voordat ze met het briljante idee kwamen om me een totaal nieuw scherm op te sturen. Nu heb ik dus sinds 2 dagen dat nieuwe scherm, precies het zelfde, met ongeveer het zelfde probleem. Maar dit keer als me scherm ongeveer 1 minuut aanstaat begint me scherm heel langzaam groen te worden, zo erg dat het gehele strepen zijn en gigantisch flikkert. weet iemand of dit structureel is bij dit type scherm, en als ik weer ga klagen bij Iiyama en ze weer een nieuwe sturen, dat de kans dan weer groot is dat ik er probs mee krijg. en heeft iemand zelf ook persoonlijke ervaringen met de Iiyama ProLite E2200 WSV-B
Link naar reactie
Ja heb dat al geprobeerd allemaal. daarom heb ik ook dit schemr gekocht, mooi beeld goede prestaties mooi om mee te gamen. Maar het enige wat ik er nog van heb gehad is ellende. En Iiyama moet toch zijn naam hoog houden natuurlijk Me oude crt scherm aangesloten,nergen problemen mee. Mijn vaders tft schermpje aangesloten, ook niks, geen problemem, fantastsich beeld. Mijn scherm op me vaders computer, na 1 minuut groen beeld.
Link naar reactie
Ik heb met Iiyama KLantenservice gebeld en die vertelde me dat het 6 weken zou duren, dat het terug gestuurd moest worden naar de fabriek. Werd wel de volgende ochtend om half 9 toen 11 weken geleden gelijk opgehaald. Omruilen ja, dat vroeg ik ook nog, leen monitoren doet Iiyama niet aan. Wat weer betekend dat als je zonder scherm komt te zitten, dat je gewoon helemaal niks kan doen,als je geen ander scherm tot je beschikking zou hebben. nee de leverancies heeft mij gezegd dat ik het moest afhandelen met iiyama, omdat de garantieperiode die de leverancier verstrekte op het product, verlopen was, en late rheb ik opgezocht dat leveranciers zoiezo 3 jaar garantie moetegen op het product al hebben ze maar een gearntieperoide van 2 weken. En zelfs na die 3 jaar moeten ze nog garantie verstrekken over het product. maar dat is een heel ander verhaal
Link naar reactie
[quote:fb313ab89e="r.marijnissen"]Als je scherm jonger is dan 1 jaar dan is de winkel de gene die het op moet lossen. Wil je zeggen dat je nu al via fabrikant te werk gaat?[/quote:fb313ab89e] De winkel waar ik me scherm had gekocht die gaf maar 2 weken garantie op hun producten en stuurde me naar de klantenservice van Iiyama, waar ik het op dit moment mee afhandel. Op dat moment was ik nog niet op de hoogte en wist ik niet dat in de wet staat dat de winkel ongeacht hoelang ze ook garantie geven, je minimaal 3 jaar garantie hebt op het product, en zelfs daaran zou je nog garantie moeten krijgen. Maar nee ik ga niet via de fabriek te werk. Mijn scherm werd opgehaald door Iiyama en wat er verder mee is gebeurd weet ik niet.
Link naar reactie
[quote:b4cb30e95e="gerben"]Iiyama handelt zelf altijd de garantie af.[/quote:b4cb30e95e] Klopt dat doet Iiyama idd, ze geven altijd minimaal 1 jaar garantie op hun producten, daar was ik wel al van bewust op dat moment. Maar vanuit de winkel wordt ook altijd garantie gegeven, en ik was nog in de veronderstelling dat ik in de garantie termijn zat van de winkel, en zo een heel nieuw scherm mee kon krijgen zonder enige problemen. Wat natuurlijk iets minder rompslomp met zich meebrengt dan als je dat via Iiyama doet
Link naar reactie
Ik heb hetzelfde probleem met een Prolite E1900S. Vanaf begin januari (dan pas 2 maanden oud)problemen met het scherm. Eerst wachten tot de monitor opgehaald wordt en dan zonder vervangend scherm wachten tot de monitor "gerepareerd"is. Begin maart komt de monitor terug en na twee uur hetzelfde probleem. Weer contact opgenomen en de toezegging gekregen dat er een nieuw scherm komt. Dit kan helaas nog wel even duren, want hij is niet op voorraad...
Link naar reactie
[quote:27b02032d8="Ine de Ruiter"]Ik heb hetzelfde probleem met een Prolite E1900S. Vanaf begin januari (dan pas 2 maanden oud)problemen met het scherm. Eerst wachten tot de monitor opgehaald wordt en dan zonder vervangend scherm wachten tot de monitor "gerepareerd"is. Begin maart komt de monitor terug en na twee uur hetzelfde probleem. Weer contact opgenomen en de toezegging gekregen dat er een nieuw scherm komt. Dit kan helaas nog wel even duren, want hij is niet op voorraad...[/quote:27b02032d8] Ja dat is vervelend, ik ben dus nu al bezig vanaf januarie. maar dat kunnen ze wel idd aanpassen. Dat als je je scherm afstaat, dat ze een vervangend scherm geven totdat je eigen scherm weer terug is. Heb je het hoofdkantoor van ze gebeld of alleen klantenservice, want bij mij gaat het nu via het hoofdkantoor
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...