Ga naar inhoud

ATI Catalyst Control Center van Radeon 9250


Aanbevolen berichten

Na de aanschaf van een lcd scherm en een ASUS grafische kaart Radeon 9250 is de installatie hiervan prima verlopen en ik heb eigenlijk ook geen problemen met het scherm 19"1280x1024 of met toepassingen. Wel krijg ik nu na het booten altijd de volgende melding: [i:f7716e7a3e]"U hebt geen toestemming om de instellingen van CATALYST® Control Center te wijzigen. Neem contact op met uw beheerder voor verdere ondersteuning."[/i:f7716e7a3e] Als ik dan op OK klik is de mededeling weg en kan ik gewoon verder werken. Ik ben de enige gebruiker op m'n pc en en bij gebruikersaccounts staat dat ik beheerder ben. Hoewel ik geen enkele hinder heb van deze mededeling vind ik het toch vreemd. Wie weet hoe ik dit oplos?
Link naar reactie
Alle oplossingen die genoemd werden uitgeprobeerd, maar geen enkel resultaat. Helaas zijn er nog vele anderen die hier ook mee worstelen gezien de reacties in dat forum. Het o.a. even uitschakelen van de service "Windows Management Instrumentation" gaf na het booten wel 15 foutmeldingen in m'n systemlogboek en gaf toch ook weer dezelfde ATI CCC foutmelding. WMI weer op auto gezet en me voorgenomen er maar mee te leven. Bedankt nogmaals tomtom137.
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
[quote:3ec79395da="gertcor"]Alle oplossingen die genoemd werden uitgeprobeerd, maar geen enkel resultaat. Helaas zijn er nog vele anderen die hier ook mee worstelen gezien de reacties in dat forum. Het o.a. even uitschakelen van de service "Windows Management Instrumentation" gaf na het booten wel 15 foutmeldingen in m'n systemlogboek en gaf toch ook weer dezelfde ATI CCC foutmelding. WMI weer op auto gezet en me voorgenomen er maar mee te leven. Bedankt nogmaals tomtom137.[/quote:3ec79395da] Hallo, Beetje laat maar wie weet heeft iemand er nog iets aan. Ik had hetzelfde probleem en vond deze oplossing op: http://www.rage3d.com/board/showthread.php?t=33822741&page=2 die bij mij goed uitpakte: ------------------------------- citaat -------------------------------- Originally Posted by fsleeper Here is what you do: 1. Open your services (Start->Control Panel->Administrative Tools->Services) 2. Find the "Windows Management Instrumentation" service 3. Right-Click on it and select "Stop" (leave this window open) 4. Browse to your System32 Directory (Start->Run. Type "C:\Windows\System32" and click "Ok" button 5. Look for a directory named "wbem" 6. Open this directory (double-click on wbem name) 7. Rename the directory named "Repository" to something like "Repository_OLD" (right click on the "Repository" directory name and select "Rename" and type the new name for the directory and press Enter) 8. Close the window 9. You should be at the Services window again. If not, repeat step 1 to get the services window back open. 10. Find the "Windows Management Instrumentation" service 11. Right-Click on it and select "Start" 12. Reboot Viola! The error is finally gone.... ------------------------------- eind citaat ---------------------------- Het is ok denk ik omdat je alles kunt terugdraaien. Groet, Kroon -----------------------------------------------------------
Link naar reactie
tomtom137 als je goed had gelezen dat had je gezien dat niet ik, (de vraagsteller) dit antwoord geef maar "kroon" die de vraag weer actualiseerd. Dus "Leuk dat je nog even wat feedback geeft" is aan het verkeerde adres gericht. Overigens heb ik het probleem gemanupileerd door in msconfig het vinkje bij [i:3619e4bd31]cli[/i:3619e4bd31] weg te halen.
Link naar reactie
[quote:2d1bb7f6bc="gertcor"]tomtom137 als je goed had gelezen dat had je gezien dat niet ik, (de vraagsteller) dit antwoord geef maar "kroon" die de vraag weer actualiseerd. Dus "Leuk dat je nog even wat feedback geeft" is aan het verkeerde adres gericht. Overigens heb ik het probleem gemanupileerd door in msconfig het vinkje bij [i:2d1bb7f6bc]cli[/i:2d1bb7f6bc] weg te halen.[/quote:2d1bb7f6bc] Hallo TomTom137, Kun je nu nog wel het CATALYST CONTROL CENTER gebruiken? Vriendelijke groet, Kroon
Link naar reactie
[quote:d7e8e32679="gertcor"]tomtom137 als je goed had gelezen dat had je gezien dat niet ik, (de vraagsteller) dit antwoord geef maar "kroon" die de vraag weer actualiseerd. Dus "Leuk dat je nog even wat feedback geeft" is aan het verkeerde adres gericht. Overigens heb ik het probleem gemanupileerd door in msconfig het vinkje bij [i:d7e8e32679]cli[/i:d7e8e32679] weg te halen.[/quote:d7e8e32679] Hallo TomTom137, Doet de CCC het nu nog wel? Vr. gr. Kroon
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...