Ga naar inhoud

Nieuw scherm...


Aanbevolen berichten

Ik ben opzoek naar een nieuw scherm en wil het gaan gebruiken om te gamen en films te kijken en dan de andere simpele dingen zoals surfen etc... Mijn pc specs zijn 1. Antec P180 2. Corsair CMPSU-520HXEU, 520 Watt, Retail 3. Asus P5W DH Deluxe, Retail 4. Intel Core 2 Duo (Conroe), E6600, Socket 775, Boxed 5. Zalman CNPS9500 LED 6. Corsair TWIN2X2048-6400, 2048 MB, DDR2, PC6400, 800 MHz, 2 x 7. Sapphire Radeon X1950XT, 256 MB, GDDR3, PCI Express x16 8. Seagate Barracuda 7200.10, 320 GB, 7200 rpm, 16 MB, Serial ATA300 Zelf had ik in gedachte om een Samsung syncmaster 226BW te nemen. Omdat ik niet echt veel verstand heb van monitors mbt wat wel goed en en minder goed is om te gamen en films te bekijken leek het me beter om hier op dit forum is na te vragen of het wel een goede keus is en of het wel bij de PC past. (budget is zo rond de 350/400 euro) mvg bief
Link naar reactie
Ikzelf heb sinds kort de BW226. Ben geen gamer dus kan de theoretische snelheid van 2ms niet beoordelen. Maar het is een heel, heel mooi scherm. Mooie kleuren, zeer helder (je moet voor normaal gebruik de helderheid op minder dan de helft zetten), goed instelbaar, fraai uiterlijk (als je van zwart met een zilver biestje houdt). Ik kreeg 'm zonder een dode pixel of wat. Wat mij betreft een duidelijke aanrader. Hij gaat prima met jouw systeem. Het is natuurlijk altijd zo dat de aansturing van spelen op een breedbeeldmonitor (ongeveer 30% meer pixels dan een 19") in hogere resoluties een kwstie is van de kracht van je videokaart. Je kunt, vergeleken bij je huidige monitor, bekijken hoeveel minder zo'n breedbeeld aan resoluties geeft. Voor 2D gebruik (tekst, internet) kun je deze BW226 aansturen met een veel beperktere kaart dat de jouwe.
Link naar reactie
Nou ik heb vandaag gelijk ff de 226BW gehaald bij MM enschede. Ik vind het uiterlijk persoonlijk echt vet en ook ik kan geen dode pixel vinden. Enige min puntje vind ik als je een dvdtje op dit scherm kijkt heb ik af en toe last van een beetje blokkerig beeld (orignele dvd)....meschien dat dit op te lossen is maar dat zou ik niet weten. Heb er mee gegamed en daar is het beeld gewoon weg super! ja verder gewoon een toppertje in mijn ogen.
Link naar reactie
Ja ik heb nog eens gekeken.. Die Iiyama past echt makkelijk in jouw budget, dus misschien is een samsung dan een iets beter idee ja welke ikzelf ook al tijden erg mooi maar vreselijk duur vind is de volgende: [url]http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/tree/nl/nl/consumer/pc_products_gr_nl_consumer/lcd_monitors_ca_nl_consumer/ce/_productId_190G6FB_00_NL_CONSUMER/LCD_monitor+190G6FB_00?proxybuster=JTPLNBQRSJ3P1J0RMRESHQNHKFSEKI5P[/url] De prijs hievan is €499 @Mycom
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...